fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נקודת האור של הפועל עכו

משחק שני רצוף עם שער ובישול. עמראן אלקרינאווי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל עכו את שלב הבתים במסגרת גביע הטוטו בתיקו חוץ מחמיא מול מכבי חיפה, 2:2. החיפאים כבר הובילו ביתרון, 0:2 (דקות 20 ו-52), לפני שעמראן אלקרינאווי צימק בבעיטה חופשית לחיבורים (דקה 67), והחלוץ הסרבי פייסל מוליץ' (84), שנכנס כמחליף.

עכו סיימה את שלב הבתים בגביע הטוטו עם מאזן של 2 ניצחונות, תיקו והפסד, שהקנו לה מקום שני בטבלת בית א', וגם העפלה לשלב רבע הגמר. בנוסף, הבטיחה לעצמה הקבוצה מענק כספי מכובד של 325 אלף שקלים.

המאמן שלומי דורה: "התוצאה הזאת מעודדת וחשובה לביטחון של השחקנים. לא קל לחזור מפיגור נגד מכבי חיפה, ועוד בסמי עופר, ואם עשינו את זה, אז יש מקום לאופטימיות. הוכחנו שאנחנו לא פראיירים וקבוצות יצטרכו להתאמץ ולהזיע נגדנו. עם קצת יותר ריכוז בחלק הקדמי, יכולנו גם לנצח. ככל שעובר הזמן אנחנו מתגבשים יותר ואם נשפר מעט את האיכות, נהיה קבוצה יותר טובה".

מי שמתגלה עד כה כהפתעה נעימה הוא הקשר עמראן אלקרינאווי, שגם הפעם היה מעורב בשני השערים (כבש ובישל).

משחק שני רצוף עם שער ובישול. עמראן אלקרינאווי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
משחק שני רצוף עם שער ובישול. עמראן אלקרינאווי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אלקרינאווי: "אני שמח מאוד בשביל הקבוצה שעלינו שלב. אנחנו מכבדים את התקשורת ומבינים שבגלל שאנחנו קבוצה קטנה יותר קל להספיד אותנו, אבל אנחנו מנסים להתעלם ממה שאומרים ולהתרכז יותר בעבודה קשה. אנחנו מחויבים למועדון ולמטרות שהצבנו לעצמנו. יש פה צוות מקצועי מעולה ושחקנים טובים ואנחנו מאמינים שאפשר להפתיע ולהצליח בליגת העל".

אחרי ששילמה קנס של 50 אלף שקלים בגין פרשת החוזים הכפולים, נחתה על הקבוצה מכה כלכלית קשה נוספת. הפעם, מדובר בהעמדה לדין בגין שיתופו של כדין של רז טוויזר, שנכנס כמחליף בתוספת הזמן במשחק נגד קריית שמונה. בית הדין של ההתאחדות הרשיע את הקבוצה וקנס אותה בסכום של 25 אלף שקלים. השחקן הצעיר, שמככב בקבוצת הנוער של המועדון, הורחק ל-3 משחקים ויחמיץ את פתיחת העונה.

מנהל הפועל עכו דוניה שינהולץ, שייצג את הקבוצה בדיון, הודה בטעות שנעשתה ואמר: "מדובר באירוע מביש שלא מתאים לקבוצה מקצוענית".

מגיע לו להמשיך. המאמן שלומי דורה
מעודד מהתוצאה. המאמן שלומי דורה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

גם הדיינים לא חסכו ביקורת על התנהלות הקבוצה בעניין וכתבו: "האירוע הוא חסר תקדים בכדורגל הישראלי, איך קבוצה שמתיימרת להיות מקצוענית, אוספת שחקנים מכל מקום ומשתפת שחקן נוער, שכלל לא רשום במועדון. האירוע משקף תמונת מצב עגומה להתנהלות רשלנית שאינה ראויה לקבוצה מקצוענית. העונש החמור נועד להרתיע ולוודא שתופעה מבישה זו תיוותר כאירוע חד פעמי".

חבר העמותה וגזבר המועדון אודי עיאש, הודיע על עזיבה. במקביל, קרן דה קסטרו, שהיתה בעבר חברה בהנהלת הקבוצה, צפויה לחזור לפעילות במועדון.

ביום ראשון (20.8) תפתח הליגה, כשעכו תארח במחזור הפתיחה את בני סכנין (שעה 19:00).

בחסות החוק

סוכנות השחקנים סקאוט פוש, שנמצאת בבעלות סוכן השחקנים דודו דהאן, העניקה חסות בסך חצי מיליון שקלים לעונה הקרובה להפועל עזריאלי עכו. כך נחשף מעיון בסעיפי תקציב הקבוצה לעונה הקרובה. בהתאחדות לכדורגל בודקים את חוקיות העניין, כמו גם את מעורבותו העמוקה של דהאן בהבאת שחקנים למועדון.

דהאן: "החברה שבבעלותי נותנת חסות להפועל עכו תמורת שטחי פרסום וחשיפה שיווקית. אני שמח על הקשר עם עכו, עיר מעורבת שמסמלת אחדות, תקווה ושלום בין המגזרים, בדיוק כמו החברה שלנו. כל ההתקשרות נעשתה כחוק ובהתאם לכללים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות