fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: צו סגירה מאיים על היכל ברקוביץ'

לפני למעלה משנה נדרשה העירייה לטפל בליקויים בטיחותיים שנתגלו באולם, אולם מסיבות שונות הדבר לא נעשה. ראש העיר הנבחר: "הליקויים יתוקנו, האולם יעמוד בכל תקני הבטיחות וימשיך לשרת את התושבים"
היכל ברקוביץ (צילום יצחק סולומון)
היכל ברקוביץ (צילום יצחק סולומון)

צו סגירה מאיים על המשך פעילותו של  אולם התרבות היחיד בעיר, היכל ברקוביץ'. מתברר כי לפני למעלה משנה נדרשה העירייה לטפל בליקויים בטיחותיים שנתגלו באולם אולם מסיבות שונות הדבר לא נעשה.

צו סגירה שאמור להיכנס לתוקף ב- 31 ביולי  וזאת לאחר למעלה משנה של מתן ארכה לטיפול בליקויים.

היכל ברקוביץ (צילום יצחק סולומון)

"גם את הבעיה הזאת נפתור", מסר ראש העיר הנבחר רונן פלוט בתגובה "אני עוד לא ממש יודע מה בדיוק הבעיה,  אבל יודע שהיא תיפתר, אנחנו נדאג לזה" אמר "אני יכול להבין מצב כספי קשה וזה בסדר יש לא מעט  רשויות שמצבן הכספי קשה פחות או יותר, אבל  הזנחה של בעיות בטיחות ?   את זה אני לא מקבל. אין  שום הסבר מבחינתי לסיכון שלומם של אנשים, על בטיחות לא מתפשרים וחיי אדם לא מסכנים בשום מצב ובשום מקרה. אם יש ספק אין ספק. מתקנים לאלתר ועומדים בכל הדרישות לפי הספר"

עם זאת הבהיר פלוט כי בכוונתו לטפל בבעיה ולא לחפש אשמים. "קיבלתי על עצמי את המשימה להוביל את נצרת עילית לדרך חדשה. בדרך החדשה הזאת לא יהיו קיצורי דרך בשום דבר בטח שלא בתחומים הקשורים  לבטיחות וחיי אדם. העירייה תתנהל באופן מתוקן, מסודר ואחראי. הליקויים יתוקנו, האולם יעמוד  בכל תקני הבטיחות  וימשיך לשרת את התושבים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות