fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית ממתינה להחלטת בית המשפט העליון

העיר נצרת עילית בעמדת המתנה
שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: יצחק סלומון)

דריכות שיא בעיר נצרת עילית. לאחר כמעט שנתיים בהן היו לעיר לא פחות משלושה ראשי עיר ממלאי מקום, בוריס יודקביץ, אלכס גדלקין ונתנאל טויטו, יכריע בימים הקרובים בית המשפט העליון האם ראש העיר המושעה, שמעון גפסו, יחזור לתפקידו או שמא יתקיימו בחירות חדשות.

כזכור, גפסו הורשע על ידי שופט המחוזי בחיפה, עודד גרשון, שגזר עליו 6 חודשי מאסר בפועל שיומרו בעבודות שרות, 12 חודשי מאסר על תנאי וכן קנס כספי של 20 אלף שקלים.כמו כן קבע השופט גרשון כי בעבירה שלו אין קלון. הפרקליטות ערערה לעליון ודורשת קלון, גפסו עצמו ערער על העונש, שעלול לסיים את הקריירה הפוליטית שלו ומבקש לבטל את ההרשעה.

שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: יצחק סלומון)

ביום חמישי האחרון התקיים הדיון בעניינו בבית המשפט העליון, בהרכב של שלושה שופטים, שבימים הקרובים אמורים להודיע על החלטתם.

הפוליטיקה המקומית כמרקחה. אם השופטים יחליטו כי בעבירה של גפסו יש קלון, תוך 60 יום יתקיימו בחירות חדשות לראשות העיר, שסובלת מחוסר יציבות בשנתיים האחרונות, בהיעדר בעל בית. כמועמדים להתמודד הוזכרו שמותיהם של ממלא המקום נתנאל טויטו, של יו"ר האופוזיציה אלכס גדלקין וגם של מנכ"ל הכנסת, רונן פלוט. כל המועמדים שומרים בשלב זה על דממת אלחוט, אולם בחדרי חדרים כבר פועלים במרץ ליום שאחרי ההכרעה. זיכוי של גפסו יטרוף להם את הקלפים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות