fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: חבר המועצה איתי רק הצטרף לקואליציה

"גפסו הציע לי לחזור ולנהל את תיק הצעירים הקרוב ללבי ולכהן כמחזיק תיק התרבות, בתוספת סמכויות", הסביר רק
איתי רק מצטרף (צילום עצמי)
איתי רק מצטרף (צילום עצמי)

סיעת צעירי נצרת עילית, בראשות חבר המועצה איתי רק, חתמה על הסכם קואליציוני לפיו, רק יחזור לשמש בתפקיד מחזיק תיק הצעירים ויקבל גם את תיק התרבות.

עם חזרתו של שמעון גפסו לראשות העיר, הוצע לרק לחזור לשורות הקואליציה. , סיפר רק וציין כי בטרם פרישתו מהקואליציה, הוביל מהלכים רבים לטובת צעירי העיר ובכוונתו להמשיך ולעשות זאת במלוא הכוח. "קידמתי רפורמה במלגות, הוגדל תקציב המלגות ודאגתי במספר רבדים לקידום רווחתם של חיילינו לצד הוספת קורסים,הכשרות ופעילויות רבות לרווחת הצעירים. אני סמוך ובטוח כי בעת הזאת, מתוך אחריות ציבורית והסתכלות מערכתית, המטרה הינה לשתף פעולה ולחזק את תחום הצעירים ועוד מגוון נושאים שהם אבני דרך עבור עשייתי הציבורית".

איתי רק מצטרף (צילום עצמי)
איתי רק מצטרף (צילום עצמי)

ראש העיר גפסו מסר בתגובה: "אני שמח על הצטרפותו של חבר המועצה איתי רק לשורות הקואליציה, לפנינו אתגרים רבים, אני בטוח שאיתי רק ישתלב היטב בקואליציה ויתרום לחיזוק העיר נצרת עילית".

גפסו אמר כי סוכם עם רק על תוספת תקציב משמעותית עבור תיק הצעירים וכן בחינה יסודית של תוספת תקציב לתחום התרבות וביצוע הרפורמות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות