fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: השיטור העירוני אושר סופית על ידי המשרד לביטחון פנים

המשמעות: תוספת מיידית של 24 שוטרים ופקחים למערך הביטחון ושמירה על הסדר העירוני
גלעד ארדן (צילום עצמי)
גלעד ארדן (צילום עצמי)

כבר הרבה זמן שנצרת עילית עומדת בתור וממתינה בסבלנות לאישור פרויקט השיטור העירוני על ידי המשרד לביטחון פנים. על הנייר, כניסתה לפרויקט היה מובטח. אולם בפועל, חלפו שנים מאז ההבטחות שניתנו עוד בתקופת כהונתו של השר לשעבר יצחק אהרונוביץ' בראש המשרד לביטחון פנים, ופרט למילים שנזרקו לחלל האוויר דבר לא קרה.

ראש העיר רונן פלוט החליט לשים סוף לשלב ההמתנה ואם צריך ואין ברירה גם לדחוף ולעקוף את התור על מנת להכליל את העיר בפרויקט שחשיבותו בתחום הביטחון ואיכפת עבירות איכות החיים הינה קריטית. פלוט שהעמיד את נושא הניקיון, הביטחון והשמירה על הסדר העירוני בראש סדרי העדיפויות במסגרת המדיניות החדשה, לקח על עצמו לקדם את הפרויקט. הוא שוחח עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן והסביר מדוע לא ניתן יותר להמתין להכללתה של נצרת עילית.  "תכנית הביטחון החדשה של העירייה מתלבשת כמו כפפה ליד עם פרויקט השיטור העירוני של המשרד לביטחון פנים", הסביר   וציין כי תוספת התקנים הן במשטרה והן בפיקוח העירוני, משמעותית ביותר להגברה וחיזוק הביטחון האישי של התושבים.

גלעד ארדן (צילום עצמי)
גלעד ארדן (צילום עצמי)

ראש העיר פלוט הציג בפני השר ארדן סקירה מקיפה אודות האתגרים הרבים עימם מתמודדת העיר והדגיש את מאפייניה וצרכיה המיוחדים. "נצרת עילית דורשת התייחסות לאומית, נקודתית מיוחדת" וציין כי  העירייה בעצמה הגבירה לאחרונה את משימות הפיקוח ונושא האכיפה בכל הקשור לעבירות איכות חיים.

השר ארדן השיב בחיוב וכעבור מספר ימים חזר עם הבשורה המשמחת. הוא בישר לפלוט כי נצרת עילית בפנים, העיר נכנסה לפרויקט השיטור העירוני יחד עם 13 רשויות חדשות והדבר אושר הפעם באופן מוחלט וסופי.

פלוט הודה לשר ועם זאת ביקש לוודא  לוח זמנים מוגדר לביצוע. לאחר שהובטח לו כי התקנים אושרו והועברו גם למפקד תחנת המשטרה בעיר סנ"צ שי דיכטר שהחל להיערך לקראת קליטתם, הביא השבוע את הבשורה למערך הביטחון של העירייה. מהעירייה נמסר כי הפרויקט ימומן על ידי המשרד לביטחון פנים והפעלתו תשולב עם תכנית "עיר ללא אלימות"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות