fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצ"מ קובי קרני מונה למפקד תחנת זבולון

קרני חוזר אל התחנה, שבעבר כיהן בה כסגן המפקד

בסבב מינויים עליו הודיעה השבוע משטרת ישראל, מונה נצ"מ קובי קרני למפקד החדש של תחנת זבולון. את ההחלטה הסופית על המינוי קיבל השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, על פי המלצתו של מפכ"ל המשטרה, רב ניצב רוני אלשיך.

קרני, 45, נשוי ואב לשלושה, מתגורר בכרמיאל. את שירותו החל במשמר הגבול בשורה של תפקידי פיקוד באיו"ש וירושלים. הוא היה מפקד יסמ"ג והקים את יחידת שחר 101 במחוז חוף, יחידה של משמר הגבול הנלחמת בפשיעה באזורים העירוניים. בשנת 2013 עבר למשטרה הכחולה כסגן מפקד תחנת זבולון, ובאוקטובר 2014 מונה לתפקיד מפקד משטרת עכו. כעת הוא חוזר לזבולון כמפקד התחנה.

מינויים נוספים במחוז: נצ"מ שלום אביטן מונה לקצין אג"מ, נצ"מ אברהם דניאלי מונה למפקד תחנת לב הגליל, נצ"מ יגאל חדד מונה למפקד התחנה האזורית העמק, נצ"מ רמי ניימרק מונה למפקד תחנת נצרת; למפקד הימ"ר מונה סנ"צ מעוז בנשבו, שיעלה לדרגת נצ"מ, ולתחנה האזורית סומך מונה סנ"צ מנחם בנימין שיקודם לנצ"מ. למפקד מרחב מג"ב חוף מונה נצ"מ עימאד חסן, ולמפקד מג"ב צפון מונה נצ"מ שועאע תחאוכה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות