fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתח קו טיסה מחיפה לקפריסין

מעתה יותר קל לתזמן 40 דקות בטיסה מחיפה ללרנקה, מאשר לעמוד בפקק תנועה בעיר התחתית
TUS AIRWYAS (צילום: יח"צ)
TUS AIRWYAS (צילום: יח"צ)

בתום תקופת הרצה שקטה שנמשכה כחודש הודיעה השבוע חברת התעופה הקפריסאית החדשה  TUS AIRWAYS- "  “Τhe Ultimate Schedule אשר מפעילה טיסות ישירות מנמל התעופה בן גוריון ללרנקה, על הפעלת טיסות ישירות וייחודיות משדה התעופה בחיפה, הסמוך למעגן הקישון, אל לרנקה. זמן הטיסה קצר יותר מאשר להגיע מהקריות לעיר התחתית בחיפה בשעות הבוקר ועומד על כארבעים דקות טיסה.

TUS AIRWYAS (צילום: יח"צ)
TUS AIRWYAS (צילום: יח"צ)

משיחות עם גורמים בחברה עולה כי ההחלטה על קו טיסה זה התקבלה לאחר סקר שנערך ובו התברר כי ישנה היענות גדולה לאופציה של טיסה ישירה מחיפה ללרנקה ואכן כבר בתקופת ההרצה עוד בטרם החל הפרסום הרשמי נרשמה תפוסה מלאה. עם התרחבות הפעילות יציעו בחברה כרטיסיות טיסה שנתיות לנוסעים שמשתמשים בשירותי החברה באופן קבוע.

הטיסות מחיפה ללרנקה יפעלו פעמיים בשבוע, בימי ראשון וחמישי, בראשון בשעה 16:50 ובחמישי בשעה 18:50, חזרה מלרנקה בראשון בשעה 15:30 ובחמישי בשעה 16:30 אחה"צ, דבר שיאפשר לתושבי הצפון לנסוע לסופשבוע או לזמן ארוך יותר בנוחות רבה ובקלות.  בכוונת החברה, להגדיל בעונת הקיץ את מספר הטיסות מחיפה ולהציע טיסה יומית ללרנקה. החברה גם מעוניינת להפוך את חיפה לאחד מנמלי הבית המרכזיים שלה ולהציע בעתיד טיסות ליעדים נוספים באירופה.

TUS AIRWAYS קמה במטרה לחבר את קפריסין עם מדינות האזור הקרובות לה וכן כמענה לחלל שנוצר עם קריסתה של חברת התעופה  Cyprus Airways. החברה שהינה חברה התעופה הקפריסאית היחידה כיום, פועלת מנמל הבית שלה בלרנקה ומתכננת להפעיל בשלב ראשון טיסות ליעדים שונים באזור בנוסף לישראל  כמו: יוון וירדן. מטרת החברה לטוס ל-16 יעדים שונים מקפריסין בשלב הראשון.

החברה מציעה מודל תעופתי חדש באזור שמבוסס על מטוסים נוחים ומהירים בגודל בינוני וקטן מסוג Saab2000 שהינו מטוס הטורבו פרופ' סילון המהיר בעולם ו- Saab340B,  בתצורת מושבים של 50 ו 34 מושבים (בהתאמה). מטוסים אלו מתאפיינים בנוחות מרבית לנוסע וברמת אמינות גבוהה תוך שמירה על עלויות טיסה ודלק נמוכות, כמו כן הם יכולים גם לנחות גם בשדות תעופה משניים. כוונה החברה להפעיל את המטוסים בתדירות גבוהה של טיסות יומיות רבות ליעדים השונים באזור, זאת בלוח זמנים גמיש ביותר בהתאם לצרכי הנוסעים ונוחיותם כמו גם במחירים משתלמים. המטרה בהמשך היא כי מטוסי החברה יפקדו כל יעד מתוך היעדים המתוכננים בין פעמיים לשלוש פעמים בממוצע ביום ויציעו לנוסעים גם מושבים נוחים במיוחד, שירות אישי ועלייה/ירידה מהירה מהמטוס לאור כמות הנוסעים שתקצר את סה"כ זמן הנסיעה ותהפוך אותה לקצרה, יעילה ונעימה הרבה יותר.

מחירי הכרטיסים מחיפה החל מ-39 יורו לכיוון כולל מיסים, מלרנקה לחיפה החל מ-79 יורו לכיוון. ניתן להזמין אצל כל סוכני הנסיעות או באתר האינטרנט החברה.  השירות בטיסות כולל שתיה קלה בלבד, כרטיסי טיסות שיוזמנו דרך סוכני הנסיעות יכללו הטסת מזוודה עד 15 ק"ג ואילו הזמנות ישירות באתר החברה יחויבו בתוספת תשלום בעבור מזוודה בסך של כ- 20 יורו. החברה מציעה במקביל 7 טיסות שבועיות מנמל התעופה בן גוריון בימים: ראשון, שני, חמישי ושישי במחירים של החל מ-59 יורו לכיוון מת"א. הנוסעים יכולים גם לשלב את הטיסות מישראל כלומר לצאת מחיפה ולחזור לת"א וההפך.

ניקולס פאפאנדרו,  מנהל בכיר בחברה: "אנחנו שמחים וגאים להתחיל בהפעלת הטיסות ישירות והייחודיות מחיפה ללרנקה. חברת TUS AIRWAYS  מציעה לתושבי הצפון מוצר מצוין, נגיש ונוח מאד הכולל מחירים אטרקטיביים וטיסה קצרה. העיר לרנקה מציעה שפע אטרקציות ופעילויות לכל אדם וכל גיל, כמו גם קרובה מאד לאיה נאפה עיירת הנופש המהנה."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות