fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתח פסטיבל המחול הגדול בעולם

פסטיבל כרמיאל 2018 צילום אלכס הובר
פסטיבל כרמיאל 2018 צילום אלכס הובר

אמש נפתח פסטיבל המחול ה-30 באמפיתאטרון בכרמיאל שהיה מלא אוהבי מחול. בשעה 18:00 נפתח הפסטיבל עם מצעד צבעוני ומרשים באיצטדיון העירוני בהשתתפות 3000 רקדנים מלהקות המחול מהארץ ומחו"ל.  – הכניסה חופשית!!!

בטקס שהתקיים בסימן 70 שנה למדינת ישראל היתה גם הזדמנות לפרידה מראש עיריית כרמיאל מר עדי אלדר וממנהל פסטיבל מחול כרמיאל אהרון סולומון, שניהם פורשים מתפקידם לאחר כ-30 שנה. למעלה מ-15 אלף איש מכל רחבי  הארץ הגיעו לאירוע ו-1500 רקדנים.

אלדר אמר כי זה הפסטיבל האחרון בו יכהן כראש העיר. הוא זכה לתשואות רמות מהקהל שעמד על רגליו ומחא כפיים ממושכות. אלדר הזמין לבמה את סולומון מנהל הפסטיבל מיום הקמות ומייסדו והעניק לו תעודת הוקרה. אלדר אמר לסולומון: "אין לי ספק כי פסטיבל מחול כרמיאל הא מפעל חייך".

כמו כן בירך ראש העיר  את האורחים הרבים שהגיעו לפתיחה  ביניהם את ראש הסוכנות היהודית יצחק בוז'י הרצוג  שנכח בטקס, יו"ר מפעל הפיס אלוף במיל' עוזי דיין, ראש מנהל התרבות במשרד התרבות הגברת גלית ווהבה שאשו ועוד אורחים רבים.

האירוע "אהבה בת 70" היה הפקה מקורית מושקעת וייחודית, בבימויו של המנהל האומנותי של הפסטיבל שלמה ממן. האירוע הוקדש לשיאים האומנותים בתרבות הישראלית שעיצבו את פני תרבותה של המדינה במהלך 70 שנות קיומה. דרך סיפורן של  הלהקות הצבאיות, האירוויזיון, מחזות הזמר והתיאטרון הישראלי, קולנוע ועוד. בשילוב מולטימדיה. בהשתתפות: דיווד ברוזה, רמי דנוך, משפחת בנאי: אורי, בועז וגברי בנאי, לירון רמתי,  אדווה עומר, הנחייה: דפנה דקל ואילן לייבוביץ .

בכרמיאל יחגגו עד יום חמישי בלילה ללא הפסקה. סך הכל  כ- 100 מופעים ואירועים, ועשרות אלפי רקדנים מהארץ ומהעולם. פסטיבל כרמיאל, ביסס את מקומו על מפת הפסטיבלים החשובים בעולם. מתקיים אחת לשנה, 30 שנה ברציפות, מאז הוקם על ידי מנהלו האמנותי הראשון יונתן כרמון.

 

פסטיבל כרמיאל 2018 צילום אלכס הובר
פסטיבל כרמיאל 2018 צילום אלכס הובר

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות