fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתח הסקייט פארק בהשקעה של שבעה מיליון שקלים

סקייטפארק (צילום: חלת)
סקייטפארק (צילום: חלת)

מאות בני נוער כבר חנכו את  אתר הסקייט פארק החדש שנפתח ביום חמישי האחרון בפארק שלולית החורף ונהנו לגלוש ברולרבליידס וסקייטים. מתחם הסקייט משתרע על פני שלושה דונם. הוא כולל מתקני אקסטרים ומתקני החלקה מהמשוכללים בארץ וכן אמבטיית "החלקה" מהגדולות והמיוחדות בישראל. עוד כולל המתחם, אזור לצפיית קהל, פיתוח סביבתי, גינון והצללה וכן מתקני פנאי נוספים. עלות הקמתו מסתכמת בכשבעה מליון שקלים ובנייתי נמשכה שמונה חודשים.

יש לציין כי על צוות ההקמה נמנו מומחים מארה"ב, העוסקים בספורט זה, אשר בכל מהלך העבודות, בחנו את תנאי המתקן.

סקייטפארק (צילום: חלת)
סקייטפארק (צילום: חלת)

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר: "עיריית נתניה מקפידה בשנים האחרונות לפתח תשתית נרחבת לפעילות פנאי ונופש לטובת ילדים ומבוגרים כאחד ובתוך כך לטפח את המרחב הציבורי, לשדרג ולהחיות את מרכז העיר הוותיק ולטפח את רצועת החוף היפה של נתניה שהביאה לעיר את כינוייה "הריביירה של ישראל".

עו"ד שירי חגואל סיידון יו"ר דירקטוריון ח.ל.ת: "לדרישת הנוער הוקם פרוייקט הסקייט פארק, שהינו נקודת ציון נוספת ברשימה ארוכה של פרוייקטים אותם ביצעה ח.ל.ת עבור עיריית נתניה. אנחנו מקווים שזה עוד פרוייקט שיחזיק את הנוער בעיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות