fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתחה עונת הרחצה בחופי הים. שר הפנים: הכניסה לחופים – חינם

חוף קרית חיים. צילום: דורון גולן
חוף קרית חיים. צילום: דורון גולן

היום (חמישי) נפתחה באופן רשמי עונת הרחצה בחופי הים לשנת 2017 שתמשך עד לאמצע חודש אוקטובר. במהלך העונה יהיו פתוחים לציבור 144 חופי רחצה שבהם פועלים שירותי הצלה: 96 חופים לאורך הים התיכון, 28 חופים סביב הכנרת, 16 חופים לאורך ים המלח וארבעה חופים לאורך ים סוף.

הכניסה לחופי הרחצה היא חינם ושר הפנים, אריה דרעי, מסר, כי "חופי הים שייכים לכולם. זהו משאב לאומי ואין סיבה שהזכות להנות ממנו תהיה כרוכה בתשלום".

חוף קרית חיים. צילום: דורון גולן
חוף קרית חיים. צילום: דורון גולן

מנתונים שנמסרו על ידי משרד הפנים עולה שכתשעים אחוז ממקרי הטביעה בחופים התרחשו בהעדר מציל, בחוף אסור לרחצה, לאחר סיום שעות שירותי ההצלה ואף בגלל כניסה לים במצב של שכרות. משרד הפנים הודיע עוד כי הוא פועל לתקצב את הרשויות המקומיות בסך של שבעה וחצי מיליון שקלים לרכישת ציוד הצלה.

בקריות יש שלושה חופים מוכרזים בקרית חיים וחוף זבולון בקרית ים. בנהריה יש שלושה חופים מוכרזים: חוף נפרד, חוף גלי גיל וחוף סוקולוב. במועצה מקומית מטה אשר יש ארבעה חופים מוכרזים: חוף בצת, חוף אכזיב-תחנה דרומית, חוף שבי ציון וחוף קלאב מד אכזיב.

משטרת זבולון כבר הודיעה כי היא סיימה את היערכותה לעונת הרחצה הקרובה. לאורך חופי הרחצה יתפסו שוטרים ומתנדבים שיעשו בפעילות גלוייה וסמויה נגד עברייני רכוש, שמירה על הסדר הציבורי ומתן תגובה מהירה לאירועי חירום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות