fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפרדים משלומי פינקלשטיין: אדם עם לב ענק שתכנן טיול לתאילנד ונפטר בפתאומיות

הלווית שלומי פינקלשטיין צילום אלכס הובר (2)

 

מאות מתושבי כרמיאל  ליוו היום (ראשון) את שלומי פינקלשטיין ז"ל למנוחות בבית העלמין בעיר. 

פינקלשטיין, 64, הלך לעולמו בשבת לפנות בוקר בביתו בכרמיאל לאחר שלקה בליבו.

הוא היה דמות מוכרת  ואהובה בעיר. במשך כל שנותיו , מאז הגיעו לכרמיאל הוא ורעייתו יהודית  שימש בתפקידים ציבוריים. תחילה היה חלק ממערך הספורט העירוני, כשהוא בעצמו שחקן כדורסל. בהמשך ניהל את מחלקת הספורט ברשת המתנסי"ם ובהמשך התמנה למנכ"ל הרשת.

שלומי פינקלשטיין צילום אלכס הובר
שלומי פינקלשטיין (צילום אלכס הובר)

עם סיום תפקידו ברשת המתנ"סים פנה לכיוון חדש לגמרי, אחרי קורס אינטנסיבי ומקצועי בתחום הגריאטריה התמנה לתפקיד מנכ"ל בית האבות בראט.

הוא מילא במסירות אינסופית, אהב את העבודה עם הזקנים ואת הניהול, ראה את הטוב בנתינה, והם מצידם החזירו לו אהבה והערכה רבה. שמו של פינקלשטיין הלך לפניו בזכות מסירותו וטיפולו. במשך שנותיו נהג ללוות בדרכם האחרונה כל אחד מדיירי הבית שהלך לעולמו.

פינקלשטיין שיחק כדורסל בקבוצת הפועל כרמיאל התקבל לעבודה במתנ״ס המקומי, תחילה כמדריך ספורט ובהמשך התקדם בסולם התפקידים.

בשנת 2009 סיים את עבודתו ברשת המתנ״סים לטובת החברה הכלכלית. בשנת 2011 נבחר במכרז לתפקיד מנהל בית האבות בראט, שם עבד עד לפטירתו בשבת האחרונה .

חברו דני בכנר מבכה את לכתו:  "שלומי פינקלשטיין חבר ילדות יקר ממקימי מערך הספורט בעיר כרמיאל , אישיות כובשת , הלך לעולמו באופן פתאומי צער רב וכאב עמוק , אכן מכה קשה לכל המכירים ולמשפחתו ".

בטקס האשכבה בבית העלמין, ספדו לו  ראש העירייה היוצא עדי אלדר, ראש העירייה משה קונינסקי, רב העיר הרב אברהם צבי מרגלית בניו רועי וטל.

 

הלווית שלומי פינקלשטיין צילום אלכס הובר (1)
הלווית שלומי פינקלשטיין (צילום אלכס הובר)

קונינסקי סיפר כי הכיר את שלומי לפני 20 שנה: "הוא היה ידיד יקר. ביום שישי בבוקר, יום לפני פטירתו פגשתי את שלומי בפרלמנט שבו נפגשים באופן קבוע כמה חברים ואליו הוזמנתי ביום שישי האחרון. דיברנו על העיר ועל הפוליטיקה הארצית ובעיקר,  שלומי סיפר לי על הטיול שהוא עתיד לעשות עם משפחתו בתאילנד וכמה הוא מחכה לטיול הזה. שלומי היה אחד האנשים היותר נעימים שפגשתי, בן אדם שאוהב בני אדם והם אהבו אותו. אין ספק שפועלו למען העיר במשך השנים לא ישכח. הוא היה מנהל מחלקת הספורט, מנהל רשת המתנ״סים וכמובן הליווי שלו בהקמת בית בראט וניהולו המופתי של המקום".

פינקלשטיין הותיר אחריו אישה; יהודית, שלושה ילדים; טלי, רן ורועי ושלושה נכדים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות