fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפרדים מדניאל פנקין; ילד מיוחד, חייכן שהתנדב במד"א

דניאל פנקין ז"ל תמונה באדיבות מד"א
דניאל פנקין ז"ל תמונה באדיבות מד"א

דניאל פנקין ז"ל, מתנדב מד"א מתחנת כרמיאל, בן 18 במותו, החל להתנדב במד"א כשהיה בן 15. חבריו לתחנה מעידים שהיה מסור לארגון, חנך מתנדבים חדשים בתחנה ודאג לשילובם במקצועיות ובנדיבות.

פנקין למד בתיכון 'כרמים' בכרמיאל והותיר אחריו הורים ושני אחים קטנים, הוא הובא למנוחות בבית העלמין בכרמיאל.

דניאל פנקין ז"ל תמונה באדיבות מד"א
דניאל פנקין ז"ל (תמונה באדיבות מד"א)

ליאור פדידה, אחראי מתנדבי מד"א במרחב אשר מספר של דניאל: "דניאל היה ילד מיוחד, חייכן תמידי. הוא היה מקצוען ואחראי. דניאל חנך מתנדבים חדשים בתחנה במסירות ובאהבה. הוא כבר חסר לנו ואנחנו מתגעגעים אליו".

חבריו המתנדבים בתחנה מבכים את לכתו וחסרונו מורגש בתחנה. על מנת להנציח את זכרו הקימו פינת זיכרון בתחנה: "אנחנו כותבים לך עם דמעות. היית מגיע למשמרות עם חיוך ענק, מוטיבציה לסייע, לעזור, להצחיק, לומר מילה טובה ולהכשיר את המתנדבים החדשים במשך השנים. כל מי שהיה איתך במשמרת ידע שיש על מי לסמוך. חסרונך מורגש בתחנה. בכאב גדול, אנחנו נפרדים ממך ומבטיחים שלא נשכח אותך".

 פינת הזיכרון לזכרו של דניאל פנקין זל בתחנת מדא בכרמיאל - צילום דוברות מדא 17.12.17 (2)

רחמים (מימי) סידיס, מנהל מרחב אשר במד"א: "דניאל ז"ל היה מתנדב בולט ואחראי שתרם שעות רבות למען האחר והיה שותף להצלת חייהם של רבים מתושבי האזור. קשה לנו לעכל את חסרונו בתחנה. יהיה זכרו ברוך"

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "העובדים, המתנדבים והנהלת מד"א מחבקים ברגעים קשים אלו את המשפחה והחברים של דניאל פנקין ז"ל, דניאל היה חלק מנוער מד"א, הנוער היפה של ארצנו, נוער ערכי שעושה ותורם למען האחר. יהי זכרו ברוך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות