fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נעצר חשוד בביצוע עבירות מין בקטינות באמצעות הרשתות החברתיות

סמארטפון. צילום: פיקסאביי
סמארטפון. צילום: פיקסאביי

בן 33 מקרית מוצקין נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בקטינות באמצעות הרשתות החברתיות והבוקר (רביעי) הוגשה נגדו הצהרת תובע בבית משפט השלום בקריות לפני הגשת כתב אישום.

תחנת משטרת זבולון. צילום: דורון גולן
תחנת משטרת זבולון. צילום: דורון גולן

חקירת המשטרה נפתחה לאחר שאמה של אחת הקטינות, בדקה את מכשיר הסלולאר של בתה, היא הבחינה בהתכתבויות עם החשוד ופנתה למוקד 105 של המשטרה אשר הוקם במיוחד למען המאבק בעבירות המין והפגיעה בקטינים באמצעות הרשת. לאחר הפניה, נפתחה כאמור חקירה במחלק הנוער בתחנת זבולון והחשוד נעצר בתאריך בתחילת החודש ומעצרו הוארך. במהלך החקירה שנעשתה בשיתוף שוטרי הזירה הטכנולוגית בתחנה ובדיקת חומר הראיות, התברר כי החשוד פגע מינית באמצעות הרשת בעוד 2 קטינות תושבות המרכז. על פי חומר החקירה, החשוד יצר קשר עם הקטינות באמצעות הרשתות החברתיות תוך שהוא מתחזה לנער בן 17 ובשם בדוי והצליח לשכנע אותן, בין השאר על פי החשד, לשלוח לו תמונות חושפניות שלהן. עד כה ידוע למשטרה על לפחות שלוש קטינות, 14-17, שנפלו ברשתו.

רק לפני כמה שבועות פורסם בהד הקריות על יישומון (אפליקציה) פרי פיתוח ישראלי בשם BOSCO אשר מיועד לנטר, בידיעת הילדים, את התכנים ברשתות החברתיות ולהתריע מפני סכנות שונות. במשטרה ממליצים להורים לעשות צעדי מנע כדי לצמצם את החשיפה של הילדים לתכנים פוגעניים ובכל מקרה שבו יש חשש לעבירה פלילית יש לפנות לכל תחנת משטרה או לדווח ישירות למוקד 105 של המשטרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות