fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: נמשכות הפגנות ההורים נגד העירייה

מפגינים מול ביתה של ראש העיריה צילום עצמי
מפגינים מול ביתה של ראש העיריה צילום עצמי

26 תלמידים והוריהם  הפגינו ביום ראשון בערב מול ביתה של ראשת עיריית נתניה מרים פיירברג – איכר, ברחוב ז'בוטינסקי במחאה על סגירת אזור הרישום של תלמידי נתניה לערים אחרות. במוצ"ש האחרון הפגינו ההורים מול ביתו של שר החינוך נפתלי בנט ברעננה.

מפגינים מול ביתה של ראש העיריה צילום עצמי
מפגינים מול ביתה של ראש העיריה צילום עצמי

מעירית נתניה נמסר בתגובה: "התלמידים פנו לעיריית נתניה, בבקשה להירשם כתלמידי חוץ ב”עתיד רזיאל" ונענו בשלילה כמפורט בתשובות שנשלחו להורים. התלמידים ערערו בפני משרד החינוך, מחוז תל אביב וגם שם נענו בשלילה. יודגש כי מערכת החינוך בנתניה נותנת מענה מיטבי לכלל התלמידים תושבי העיר ודואגת לקידום וטיפוח ילדי העיר, שכן בעיר קיימות מסגרות לימודיות וחינוכיות מרובות ומגוונות. באשר למסלולים המבוקשים על ידי הפונים, בהיקף של 3 שעות- יצוין כי בבתי הספר העירוניים קיימים מענים זהים, דומים ונוספים כמו: רובוטיקה, אסטרופיסיקה, רפואה, מופת, מחול, אמנויות העיצוב, תיאטרון, מנהיגות, קיימות, עתודה מדעית, סייבר ועוד. יצויין כי מינהל החינוך פנה אישית ולפנים משורת הדין, לכל משפחה והציע: רישום בבית הספר אליו התלמיד משתייך או לחילופין – הצטרפות לכיתה ייעודית ייחודית, בתוך אחד התיכונים העירוניים, הכוללת הארכה של יום הלימודים, כמו גם חשיפה למספר מסלולי לימוד כגון: מוסיקה, הנדסת תוכנה, מנהיגות וקיימות (מותנה כמובן במספר הנרשמים). למרבה הצער, מרבית ההורים סירבו להצעות אלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות