fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצלו חייה של אישה שהתמוטטה במרפאה בקרית ים

צוות המרפאה עם הלקוחה איזבלה (צילום: דוברות כללית)
צוות המרפאה עם הלקוחה איזבלה (צילום: דוברות כללית)

איזבלה, בת 68, הגיעה לקחת תרופות בבית המרקחת במרפאת כללית קרית ים ג'. למזלה הרע, איבדה לפתע הכרה והתמוטטה על רצפת בית המרקחת. האירוע הקשה התרחש בין כותלי מרפאת כללית, שאמנם אינה כתובת למצבי חירום, אך יש בה צוות מיומן וציוד שאיפשרו להגיב מהר ולהציל את חייה.

 צוות המרפאה עם הלקוחה איזבלה (צילום: דוברות כללית)
צוות המרפאה עם הלקוחה איזבלה (צילום: דוברות כללית)

היא סבלה מהתייבשות חמורה, איבדה את הכרתה וקרסה על רצפת בית המרקחת. כתוצאה מהנפילה, גם נחבלה בראשה ודיממה. האירוע התרחש לעיניהם של מטופלים רבים שהמתינו בבית המרקחת הגדוש. צוות המרפאה הגיב מיד ופעל ביעילות; פנינה שגב – המנהלת האדמיניסטרטיבית במרפאה, פעלה בקור רוח ודאגה להרגיע את הרוחות בקרב הקהל המבוהל שהיה עד לאירוע, ולהרחיקו מבית המרקחת, כדי שניתן יהיה להעניק טיפול חירום ללא הפרעה. כמו כן, דאגה להזמין ניידת נט"ן.

סמר אבראהים, מנהלת הסיעוד במרפאה, הוזעקה למקום והגיעה במהירות עם עגלת ההחייאה. מיד הצטרפו אליה ד"ר גיטה וסר – מנהלת המרפאה וד"ר גלינה כצנלסון – רופאת משפחה . הצוות פעל בתיאום וביעילות, ביצע חבישת לחץ לעצירת הדימום, המטופלת חוברה לניטור סימנים חיוניים ובוצעה בדיקת א.ק.ג.. בהתאם לנתונים הוחל במתן טיפול תרופתי, כולל פתיחת שני עירויים. ההחייאה המורכבת בוצעה כולה על רצפת בית המרקחת.  צוות נט"ן הגיע לאחר שצוות המרפאה ייצב את מצבה והיא פונתה לבי"ח כרמל.

מספר ימים לאחר ששוחררה מבית החולים והתאוששה, התייצבה איזבלה בשעה מוקדמת במרפאה, רק  כדי להודות מקרב לב לצוות על שהצילו את חייה במהירות ובמקצועיות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות