fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון ענק של אתא במשחק מטורף

צילום: דורון גולן

אחרי שני הפסדים רצופים, שדרדרו אותה מראש הטבלה למקום הרביעי, יצאה עירוני עזריאלי קרית אתא הערב (שלישי) למשחק חוץ נגד מכבי הוד השרון. הקבוצה המארחת היא אמנם קבוצת תחתית אך היא ידועה כקבוצה ביתית והיה ברור שהולך להיות קשה. זה לא היה קשה, זה היה גיהנום, לא לבעלי לב חלש. בשורה התחתונה אתא ניצחה 90:95 אחרי הארכה.

לשורות הקבוצה חזר הזר רודני אלכסנדר, שהתאושש מניתוח ארתרוסקופיה. הזר שהחליף אותו בתקופת ההחלמה, ג'רון פרסלי, שוחרר להפועל חיפה וכיכב במשחקו הראשון בקבוצה. היה ברור שרודני לא נמצא בכושר של לפני הפציעה ומלכתחילה תוכנן שהוא ישחק רק חצי משחק.

צילום: דורון גולן
הצגה ענקית: 23 נק', 8 ריבאונדים. שגיב דוד (צילום: דורון גולן)

אתא פתחה טוב והובילה 15:8 ברבע הראשון ואז לקראת סיום הרבע הוד השרון עשתה מהפך וסיימה את הרבע ביתרון 17:19. מאז אתא רדפה אחרי הוד השרון. בתום המחצית הראשונה הובילו המקומיים 34:40 והפער נשמר גם בתום הרבע השלישי 54:60. שתי דקות לסיום המשחק נראה אבוד. הוד השרון עלתה ליתרון 66:78, אבל אתא חזרה בגדול, הרבה בזכות המחליף שגיב דוד שהיה מצוין ומקסים קיקוס. קיקוס, גארד (24, 1.94), הצטרף בשבוע שעבר לאתא. הוא פתח את העונה בקבוצת קראיובה הרומנית, שאותה מאמן הישראלי רמי הדר. בשתי הדקות האחרונות אתא עשתה את הבלתי יאמן בריצה של 14:3 ובתום המועד החוקי של המשחק התוצאה הייתה שוויון 81. מי שחשב שאתא תנצל את המומנטום ותסתער על הוד השרון טעה. תוך שתי דקות הוד השרון חזרה להוביל 81:87. קיקוס, שקלע את כל חמש הנקודות שלו בהארכה, גיא דותן עם סל ועבירה, שגיב דוד ודנינו עשו מהפך בדרך לניצחון יקר, אך מתיש, 95:90 לאתא.

קלעו לאתא: שגיב דוד 23 (8 רב'), דניאל דנינו 20 (9 רב', 7 אס'), מאליק קוק 19 (12 רב'), גיא דותן 9, גל חלמיש 8, רודני אלכסנדר 7, מקסים קיקוס 5 ויונתן לוי 4.

מאמן אתא שרון אברהמי סיכם: "ניצחון בשיניים. חזרנו מפיגור 12 שתי דקות לסיום, עם משחק לחץ והרבה חטיפות. גם בהארכה היינו בפיגור 6 וחזרנו. ניצחון עם הרבה אופי. שגיב דוד היה יוצא מהכלל. מחכה לנו משחק קשה מאוד נגד מגדל העמק, שניצחה השבוע את באר שבע".

כאמור ביום שלישי בשעה 19:00 הפועל מגדל העמק תגיע לאתא.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות