fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון ענק למעופפות עירוני קרית אתא

קבוצת הנשים של עירוני קרית אתא בכדורעף פתחה את העונה עם שלושה נצחונות רצופים, כולם חלקים, אבל מול קבוצות מהחלק התחתון של הטבלה, למעט חדרה/עמק חפר. אף אחד בקבוצה לא יצא מכליו, אבל בשישי שעבר ציפה לקבוצה מבחן אמיתי ראשון העונה. חניכותיו של וובה טודורוב אירחו את מחזיקת הגביע מכבי חיפה. גם הפעם הסתיים בניצחון חלק 0:3 (21:25, 23:25, 15:25). זה כבר ניצחון משמעותי, אבל טודורוב גם עכשיו לא מתלהב מדי: "נכון ששיחקנו נגד הדאבליסטית לפני שנתיים ומחזיקת הגביע מהעונה שעברה, אבל צריך לזכור שחסרה להם שחקנית זרה. לא היה משחק גדול שלנו, אבל הייתה תצוגה קבוצתית טובה. זה ניצחון חשוב, בעיקר ברמה המנטלית, ידענו להתעלות ברגעים החשובים והמכריעים בשתי המערכות הראשונות, שהיו צמודות. צריך לזכור, הקבוצה שלנו היא קבוצה חדשה. הייתה מוטיבציה גבוהה של השחקניות. אנחנו עוד לא שם, כלומר עוד לא הגענו לאן שאני חושב שהקבוצה יכולה להגיע. היום (שישי) יהיה לנו מבחן כח נוסף, הפעם נגד האלופה הפועל כפר סבא".

מחמאות לאולגה שוקיילו (במרכז) ששיחקה חולה (צילום: עירוני קרית אתא)
מחמאות לאולגה שוקיילו (במרכז) ששיחקה חולה (צילום: עירוני קרית אתא)

כפי שטודורוב אמר לא הייתה שחקנית שהתעלתה באופן יוצא דופן מבחינתה התקפית, אבל הייתה חלוקה טובה בין השחקניות. מעל כולן בלטה המתאזרחת נטשה קרוק שעשתה 11 נקודות, כמו חברתה לידיה לודצ'קו. הזרה אריקה (עם השם הארוך והמתיש) עשתה 9 נק', דשה פחם 8 והזרה אולגה שוקיילו עם 7 נקודות. טודורוב בחר בשוקיילו כשחקנית המצטיינת, והחמיא לה על כך שלא הסכימה לוותר על המשחק, למרות שהייתה חולה.

ביום שישי בשעה 14:00 תשחק אתא בכפר סבא מול אלופת המדינה, שגם היא עדיין מושלמת, אך שיחקה שני משחקים פחות. צפוי משחק מרתק ומסקרן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות