fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון מתוק בהארכה 66:74 להפועל מעלות על הפועל נצרת עילית

אסף רוטנשטיין (צילום: הפועל מעלות)

משחק קצוות מותח ומטורף שנגרר להארכה, הסתיים בסופו של ערב בניצחון מתוק של מעלות 66:74 שחולקת כעת את המקום הראשון יחד עם צפת ונתניה במאזן 1:5.

מעלות הגיעה עם שלושה ניצחונות רצופים ומנגד נצרת עילית השיגה רק בשבוע שעבר את ניצחון הבכורה שלה ורצתה להמשיך את המומנטום כדי להיחלץ מהתחתית. פתיחת המשחק הייתה של מעלות שעלתה ליתרון 3:9 (דקה 5), אבל מכאן במשך 35 דקות התפתח משחק צמוד ומותח כשבמחצית הראשונה נצרת עילית הובילה 30:34, לאחר שמעלות הובילה כמעט לאורך כל המחצית.

נצרת עילית הובילה 44:45 (דקה 32) ושלשה של אורן בן חמו החזירה למעלות את היתרון אחרי דקות ארוכות ויצרה מיני מומנטום שהעלה אותה ליתרון 45:49. שתי הקבוצות לא הפגינו משחק התקפה מרשים, אבל ההגנות שיחקו תפקיד משמעותי והשופטים אפשרו למשחק פיזי אך ספורטיבי.

אסף רוטנשטיין (צילום: הפועל מעלות)
אסף רוטנשטיין (צילום: הפועל מעלות)

חצי דקה לסיום, נצרת עילית חזרה להוביל 59:61, אבל שלשת מאני טיים של אסף רוטנשטיין העלתה את מעלות ליתרון 61:62 ואם מישהו חשב שהמשחק גמור, הוא טעה בגדול. עבירה על שחקן נצרת עילית רועי נבארו שלחה אותו לשתי זריקות מקו העונשין, אך הלחץ היה גורם משמעותי והוא הצליח רק להשוות ל-62:62 כשנשארו על השעון 11.3 שניות לסיום. מעלות בהתקפה אחרונה לא הצליחה לנצח את המשחק ושתי הקבוצות הלכו להארכה.

מעלות נכנסה להארכה ללא בן פריינטה שהורחק אחרי 2 עבירות טכניות עוד באמצע הרבע השלישי ובתחילת הארכה איבדה גם את אסף רוטנשטיין ואביב למברג בחמש עבירות. למרות חסרונם של השלושה, מעלות הייתה עדיפה ועלתה ליתרון 66:71 דקה וחצי לסיום, ממנו לנצרת עילית כבר היה קשה לחזור.

אורן בן חמו (צילום: יניב לני)
אורן בן חמו (צילום: יניב לני)

קלעו למעלות: אורן בן חמו 16 נק', אופק בן יעקב 13 נק', בני אלשיר 12 נק', כפיר אסייג 10 נק', אסף רוטנשטיין 8 נק', ניב זקס 6 נק', בן פריינטה 5 נק', תומר כהן 4 נק'.

יו"ר מעלות איריס וקנין: "היה צפוי שזה יהיה משחק קשה אבל לא תיארנו לעצמנו עד כמה. יש פה חבורה של גברים ואני כל-כך גאה בכולם על זה שהראו אופי ולא ויתרו לרגע אחד. מי שלא הגיע פשוט פספס".

ביום ראשון 3.12 מעלות תצא למשחק חוץ נגד אליצור גבעת שמואל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות