fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון מזהיר לצביקה גנדלמן בחדרה

מטה גנדלמן בליל ספירת הקולות. צילום: קרן אידלזון
מטה גנדלמן בליל ספירת הקולות. צילום: קרן אידלזון

ראש העיר חדרה, צביקה גנדלמן, זכה בבחירות ויישאר בתפקיד קדנציה נוספת. גנדלמן קיבל 41.29% מקולות הציבור החדרתי וגבר על יריביו ללא צורך בסיבוב בחירות שני.

במקום השני אחרי גנדלמן, עם 21% מהקולות, גד אריאלי מהליכוד. אחריו יניב דרי מרשימת מחוברים עם 18% מהקולות ואחריהם אוהד מרחב, מרשימת רוב העיר חדרה, עם 13% מהקולות.

איקי צור ושירלי עודד, שזכו לאחוז נמוך מאד מהקולות, יצאו מהמרוץ לאחר שלא הצליחו להגיע למנדט אחד, ששווה 1,600 קולות.

עד שעות הבוקר המוקדמות עמדו תומכיו הרבים של ראש העיר גנדלמן מחוץ למטה הסיעה במתח. לאחר כשעה מסגירת הקלפיות התחילו להגיע התוצאות והתמונה החלה להתבהר. גנדלמן זכה בתמיכה נרחבת בכל רחבי חדרה והצליח לקבל את מרב הקולות גם באזורים שנחשבו כמזוהים עם סיעות אחרות.

גנדלמן הגיע למטה לפנות בוקר ובפנייה נרגשת לתושבי חדרה אמר: "בוקר טוב לכם תושבי חדרה, אנחנו קמים לבוקר חדש של 5 שנים נוספות, שבה אנחנו נמשיך בתנופת העשייה והפיתוח שלנו. אני רוצה להודות למורן, לילדיי ולהוריי שעברו חודשים לא קלים,  לחברי שי ברכה והנבחרת הנהדרת שלי למועצת העיר, לתומכיי ולכם תושבי חדרה. מהבוקר אנחנו צריכים למצוא את הדרכים לשלב ידיים, כי לכולנו יש משימה אחת, לחיות עם איכות חיים טובה יותר, מתקדמת וכיפית."

לצד גנדלמן, המנצחים הגדול בבחירות הם ניר בן חיים ויניב דרי, שרשימותיהם, העיר של כולנו ומחוברים, צפויות להיות הגדולות ביותר במועצה עם שלושה מנדטים לכל אחת. מדובר בשתי רשימות חדשות שטרם ישבו במועצת העיר. מרשימת העיר של כולנו ייכנסו למועצה בן חיים, נתן לבייב ובנצי נורדמן. ממחוברים: דרי, רונן הילף ורון שגן. ש"ס השיגה שני מנדטים, כמו רשימתו של טל אליהו, זהות יהודית, הליכוד ורומן גישר. הרשימה האתיופית עידן חדש קיבלה מנדט אחד, כמו חדווה יחזקאלי וצ'יקו וקנין מגבעת אולגה.

לפי תוצאות אלו, ניכרת ירידה משמעותית בכוחן של הסיעות הדתיות בחדרה, והמועצה בעיר צפויה להיות חילונית ברובה. הבית היהודי נותרה מחוץ למועצה, וש"ס וזהות יהודית הן הסיעות הדתיות היחידות, עם ארבעה מנדטים במשותף. וזאת בבחירות למועצה שאליה נוספו השנה שני מנדטים (מ-19 ל-21 מנדטים), בהתאמה לגידול האוכלוסייה בעיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות