fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון בכורה באירופה לעירוני נהריה על דומז'אלה הסלובנית

עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אחרי הניצחון בליגה על ראשל"צ, השבוע הנפלא של עירוני נהריה נמשך כשהקבוצה השיגה אתמול (שלישי) ניצחון בכורה בליגת האלופות כשניצחה בעין שרה 61:76 את דומז'אלה הסלובנית.

אחרי 4 הפסדים רצופים נהריה חיפשה ניצחון ראשון באירופה שייצור לה מומנטום חיובי ויוציא אותה סופית מהתקופה הרעה שפקדה אותה בשבועות האחרונים ויצרה חרושת שמועות על החלפתו של המאמן אריק אלפסי ומספר שחקנים בסגל שגרמו ללחץ גדול בתוך הקבוצה.

האורחים מסלובניה כפו על נהריה משחק איטי מן הפתיחה ולא נתנו לנהריה אפשרות לפתח ריצה ולהגדיל את ההפרש. נהריה ידעה לשחק בסבלנות, בעיקר פנימה לאיש הגדול יינסי גייטס ויחד עם ניק פאוסט שהיה פעלתן במיוחד, הובילו את נהריה ליתרון 31:38 במחצית.

גם במחצית השניה המגמה נמשכה ונהריה ידעה לשמור על ההובלה אבל לא הצליחה להגדיל את ההפרש. הרבע האחרון היה בעוכריה של נהריה בתקופה האחרונה, אבל הפעם השחקנים של אריק אלפסי ידעו לסיים את העבודה כמו שצריך ובשתי הדקות האחרונות הצליחו לברוח לסלובנים ולרשום ניצחון 61:76.

עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מברוק, ניצחון בכורה באירופה. עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

נהריה במקום הלפני אחרונה בבית א' עם 6 נק' כמו לדומז'לה שלפניה והאחרונה באקן מדנמרק, אותה תפגוש נהריה ביום רביעי 23.11 בחוץ.

קלעו לנהריה: יינסי גייטס 24 נק' (8 כ"ח), ניק פאוסט 20 נק', סטו דאגלס 14 נק', דרווין קיצ'ן 8 נק' (6 אס'), טיירון נאש 5 נק', יהונתן שולדבראנד 4 נק', ערן אסנטי 1 נק'.

יינסי גייטס: "הרגשה טובה מאד להשיג ניצחון. אנחנו הרבה שחקנים חדשים מלבד שניים או שלושה חבר'ה ואני חושב שהכימיה בינינו מתחילה להיווצר, האמון אחד בשני במגרש בהגנה ובהתקפה. הדברים הקטנים מתחילים לעבוד אצלנו". על היכולת האישית הנהדרת שהוא מפגין מתחילת העונה אמר: "אני אוהב להגיע לאולם מוקדם ולהתכונן כמו שצריך. מנסה להיות כמה שיותר חיובי. המאמן סומך עליי. אנחנו מדברים המון על כל מיני אספקטים במשחק". על היכולת הירודה של נהריה בשבועות האחרונים הוסיף: "בכנות הייתי אומר שגענו לשפל ומשם לא היינו יכולים לרדת עוד למטה. למרות זאת השתדלנו להיות חיוביים ואף אחד אף פעם לא הצביע על מישהו אחר כדי להאשים ואף אחד לא התחמק מאחריות. כולנו לקחנו על עצמנו את האחריות כדי להשתפר ולהיות קבוצה יותר טובה".

אריק אלפסי: "ניצחון ראשון באירופה וזה חשוב בשבילנו להמשיך את הדברים הטובים שעשינו נגד ראשון לציון. אני שמח שהניצחון הזה נותן ביטחון לשחקנים להאמין ביכולת שלהם. היו הרבה משחקים צמודים וידענו לבעוט בזה וגם הפעם היה משחק צמוד ואני שמח שידענו בסוף לברוח ולגמור את המשחק הזה. אני מקווה מאד שהמומנטום הזה יימשך ונגיע ביום ראשון לאילת וננצח את המשחק הזה".

אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מקווה שהמומנטום יימשך. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות