fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נינה הפקינזית ננטשה במעלות ומחפשת בית חם

היום (שבת) מתקיים הפנינג יד שנייה במתחם הנחלה בנהריה שכל הכנסותיו למען העמותה. נינה הפקניזית נמצאת בשיקום. הציבור מוזמן

מקרה מזעזע של הזנחה.  נינה, כלבה מסוג פקינז, בת 11 נמצאה בשבוע שעבר בוואדי במעלות- תרשיחא במצב קשה וזאת לאחר שננטשה על ידי בעליה.

הכלבה נמצאה על ידי עובר אורח, ובפוסט שהעלתה על ידי מתנדבת העמותה נכתב:  "אומללות שמפילה אותך  אומללות כזאת שנכנסת לך מתחת לעור, מציפה את הלב, מעוורת את העיניים בדמעות.

"תכירו את נינה בת 11 שנמצאה זרוקה כמו סחבה משממורטטת פקינזית קטנטונת שסובלת מהזנחה פושעת, מנוולת, אכזרית.. סובלת משבר ברגל, מסה לא ברורה בבטן, עין שמאל שצריך לעקור,עין ימין עם כיב כרוני ישן וחייבת טיפול מומחית בחירום. אנמיה חריפה, ציפורניים מעוקלות לתוך הבשר החי. אוזניים מודלקות, אלפי אלפי פרעושים, בעיות עור קשות כתוצאה מההזנחה האיומה.
מפוצצת תולעים שרק זורמים ממנה החוצה. נס שהיא חיה. האם יש עין אנושית שתראה את התמונות והסרטונים ותישאר יבשה? האם ניתן להכיל כאב כזה?".

תושבי אזור החלו לשתף את הפוסט והכלבה הועברה לטיפול נהריה אוהבת חיות.  הווטרינר ד"ר צפריר וולנסקי העניק לה טיפול רפואי.

נינה הפקינזית (באדיבות נהריה אוהבת חיות)
נינה הפקינזית (באדיבות נהריה אוהבת חיות)
מחפשת בית חם. נינה (באדיבות נהריה אוהבת חיות)
מחפשת בית חם. נינה (באדיבות נהריה אוהבת חיות)

מנהלת העמותה איריס שלב:  "איתרנו את בעלי הכלבה במעלות והיא חתמה על ויתור, למרות שהכלבה לא הייתה רשומה על שמם, אלא על שם תושבת כפר מרר. לפני שנה וחצי אומצה על ידי מספר משפחות במעלות, אך מבירור שלנו, נדדה ממקום למקום והוזנחה בטירוף.  לא ראיתי כלבה במצב כזה בחיים. היא איבדה עין אחת ואת העין השנייה אנו מנסים להציל. יש שבר ישן שלא טיפלו בו והיא  מתקשה ללכת. אני משערת שהיא הייתה שלושה חודשים בחוץ, ורק שמו לה אוכל.  ערכתי שיחה קשה עם הבעלים שלה. הכלבה בת 11, עברה 11 מדורי גהנום ואנו רוצים  לתת לה את גן העדן עד סוף ימי חייה. כעת היא באומנה ומרגישה יותר טוב, אם לא היו מוצאים אותה, היא לא הייתה שורדת. נתנו לה טיפול תומך וכשתתחזק נמשיך עם טיפולים והניתוחים".

 שלב  קוראת לציבור לקחת חלק בבזאר החל מהבוקר  במתחם מסעדת הנחלה שכל הכנסותיו למען העמותה להצלת בעלי חיים. במום מקיים יום אימוץ, ונינה הפקניזית תועמד לאימוץ.
עמותת נהריה אוהבת חיות היא עמותה הפועלת על בסיס התנדבותי ונוסדה על ידי  קומץ אזרחים תושבי הגליל המערבי שביקשו לספק מענה לצרכי בעלי החיים באזור, הנטושים, חסרי הבית וכאלה שעברו התעללות. בנוסף, שמה לעצמה העמותה למטרה, להעלות את המודעות למצב בעלי החיים באזור, את הצורך בפעילות למניעת צער בעלי חיים כולל עידוד מבצעי עיקור וסרוס בקרב חתולי הרחוב ויצירת פינות האכלה מסודרות עבורם ועוד.

לתרומות לנינה: הפקדה בנקאית לחשבון העמותה: עמותת נהריה אוהבת חיות, הבנק הבינלאומי הראשון , נהריה.מספר חשבון 376833 סניף 052

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות