fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחשפה השבוע: רשימת "הדרך" למועצת העיר בראשות וגיף אליאב

סמיון ברשבסקי וגיף אליאב יבגניה גלד ועוד מיקי חובל צילום ילנה חיימוב
סמיון ברשבסקי וגיף אליאב יבגניה גלד ועוד מיקי חובל צילום ילנה חיימוב

רשימה חדשה למועצת העיר נחשפה השבוע ושמה "הדרך" בראשות עו"ד וגיף אליאב ובשלושת המקומות הבאים אחריו נמצאים: עו"ד מיקי חובל, יבגניה גלד רוקחת וסמיון ברשבסקי מורה לנהיגה ותיק בעיר. בבחירות לפני חמש שנים הוא היה מספר 2 בישראל ביתנו שנכנסו למועצה עם שני מנדטים אבל לאחר ספירת קולות החיילים בגלל הסכם העודפים הפסידה ישראל בתינו את המנדט לנתניה אחת ובוריס צירולניק נשאר במועצה לבדו: "נפגעתי מכך שאנשים הצביעו עבורי ועבור חברי ובסוף כ- 1,500 קולות עברו לרשמה אחרת. למדתי לקח שצריך להיות מעורב בכל ההיבטים ולהיות מוקף באנשים מקצועיים בלבד".

אליאב, 37 גרוש ואב לשתיים עוסק 12 שנים בעריכת דין והוא גם נוטריון. הוא יועץ משפטי של רשות ההסתדרות לצרכנות ומומחה לדיני הגנת הצרכן, דיני עבודה ונזקי גוף. שנים רבות שהוא לוקח חלק בוועדות הכנסת בנושאי צרכנות ומנחה בקליניקה של הגנת הצרכן במכללה האקדמית נתניה. הוא נולד בברית המועצות לאמא רופאה ואבא פרקליט, הגיע לארץ במסגרת פרוייקט נעל"ה – נוער עולה ללא הורים. הוא למד בדוד רזיאל ולאחר ארבע שנים ההורים שלו עלו בעקבותיו.

סמיון ברשבסקי וגיף אליאב יבגניה גלד ועוד מיקי חובל צילום ילנה חיימוב
סמיון ברשבסקי וגיף אליאב יבגניה גלד ועוד מיקי חובל צילום ילנה חיימוב

"הרשימה שלנו 'הדרך' היא רשימה חילונית ששמה דגשים על חינוך, תרבות, ספורט, נקיון העיר ופנאי". הוא קיבל הצעות להצטרף לרשימות אחרות וזה מחמיא לו מאד: "העדפתי להוביל כוח חדש במטרה לקבל ייצוג הולם להשקפת עולמנו וערכינו. המצביעים שלי הם קרובי משפחה, לקוחותי הרבים, אנשים בתחום הספורט דוברי רוסית הקשורים לפעילויות שלי. החלטתי לעמוד בראש רשימה רק מתוך רצון ויכולת לרכז תחת גג אחד אנשים מקצועיים, ישרים ופעילים. הרשימה שלי מונה 27 איש מוכרים ובעיקר כל אחד מהם מביא את האנשים שלו. אני את הטעויות שלי כבר עשיתי. מהם למדתי שאני צריך להיות מספר אחד כדי להביא למצב שאהיה מוקף באנשים מקצועיים ואיכותיים ולא אנשים ממפלגה אחרת. אני רוצה בנשואי אהבה ולא בנשואי כפיה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות