fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחנכה תחנת משטרה בג'סר א-זרקא במעמד ראש הממשלה

היסטוריה במשטרה. לפני זמן קצר נחנכה תחנת משטרת ג'סר א-זרקא במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו,  השר לבטחון הפנים גלעד ארדן, מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך, מפקד מחוז חוף ניצב עמוס יעקב, ראש המנהלת לחברה הערבית, שוטרים ומכובדים נוספים.

תחנת  ג'סר החלה לפעול לפני כחצי שנה, נותנת שירותי משטרה מגוונים ל- 14אלף תושבי הכפר במהלך כל שעות היממה.

מהפכה בשירות למגזר הערבי צילום משטרת ישראל
מהפכה בשירות למגזר הערבי. טקס החניכה צילום משטרת ישראל

ראש מועצת ג'סר פתח בדברי תודה על המהלך לפתיחת שירותי משטרה לתושביו ובירך על שיתוף הפעולה.

השר ארדן: "החלטתי עם ראש הממשלה לעשות כל מאמץ ולשפר באופן דרמטי את היחסים בין המשטרה למגזר הערבי וכן לחולל מהפכה בביטחון האישי של אזרחי ישראל הערבים. מהפכה שבסופו של דבר ירוויחו ממנה כל אזרחי מדינת ישראל.
תחנות אלה הן רק חלק מתוכניתנו הרחבה להגברת הנוכחות המשטרתית בתוך היישובים ולהעמקת השירות של משטרת ישראל לכלל התושבים.
להנהגת היישובים הערבים ולממשלת ישראל יש מטרות משותפות שהן ביטחון אישי והצלת חיים".

רנ"צ אלשיך הוסיף: "זה תקופה ארוכה, אנו ממוקדים בהעמקת השיטור במגזר הערבי. היום, 54 שנה לאחר שהישוב ג'סר א-זרקא הוכרז כמועצה מקומית, התכנסנו כאן היום לחנוך בו נקודת משטרה. בתכנית האמו"ן (אסטרטגיה, מניעה ומיקוד ניהולי) קבענו כי כל תא שטח ימקד את הטיפול בבעיותיו הוא, היות ולכל ציבור צרכים משלו. הבעיות במגזר הערבי הן שונות וייחודיות, ומשימתנו להתמקד בהן ולתת פתרון הולם, עבור האזרח הערבי. פתיחת תחנת משטרה חדשה משמעותה עוד הנגשה ועוד התאמה לצורך הקהילתי. בהזדמנות זאת, אני קורא לאיכותיים ביותר מבני המגזר, לבוא ולהצטרף לשורות המשטרה, כי לכל קהילה יש מקום במשטרת ישראל. הצטרפו אלינו כדי לחולל את השינוי. אין לי ספק כי אבן הדרך הזו של פתיחת נקודת ג'סר א-זרקא, תוביל לעלייה בביטחון האישי ובאיכות החיים של תושבי האזור, לחיזוק הדיווחיות ולהעלאת אמון התושבים במשטרה".

ניצב עמוס יעקב:  מיקומה של משטרת ג'סר נבחר להיות בלב ליבו של הכפר, מתוך מטרה להעצים את הנוכחות המשטרתית באזור ולהעניק תחושת בטחון אישי לתושבים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות