fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחנך עץ המשאלות בקרית ביאליק

עץ המשאלות בקרית ביאליק. צילום: דוברות העירייה
עץ המשאלות בקרית ביאליק. צילום: דוברות העירייה

לדי הגנים בקריית ביאליק הגיעו לטקס חנוכת "עץ המשאלות" החדש בקריית ביאליק, אשר הוקם בשדרות בן גוריון. הרעיון, פרי מחשבתה של תושבת העיר,רחלי ברקוביץ, קרם עור וגידים במהלך ימי ההדרכה אותם מעבירות מתנדבות זה"ב בגן, כאשר ביום פעילות מיוחד קישטו הילדים בקבוקים בסממני בטיחות בדרכים ורשמו על כל בקבוק משאלת לב בנושא.

עץ המשאלות בקרית ביאליק. צילום: דוברות העירייה
עץ המשאלות בקרית ביאליק. צילום: דוברות העירייה

הרעיון הוצג בפני ראש העירייה, אלי דוקורסקי, שנענה לישמו. העץ הצעיר נבחר מבין עצים רבים בשדרת בן גוריון המשודרגת, אותו כיסו הסבתות המתנדבות בסוודר סרוג המדמה מעבר חציה ועליו פוסעות הדמויות המובילות את  פרויקט זה"ב בגן. בחלקו התחתון של העץ הוצבה תיבת המשאלות אליה מוזמנים ילדי הגנים לשלשל את בקשותיהם , סיפוריהם או  משאלות ליבם בכל הנוגע לבטיחות בדרכים בעיר ובכלל.

דוקורסקי: "אין ספק כי "עץ המשאלות" מתווסף כיום ל "עץ המוצצים" שנחנך לפני כשלוש שנים וביחד מהווים אטרקציה בטיילת בן גוריון המרהיבה . כולי תקווה כי ילדינו הרכים יישמו את כל הנלמד בנושא הזהירות בדרכים וישמרו על חייכם בימי השגרה ובמהלך חופשת הפסח". עוד הבטיח דוקורסקי, כי מתוך הסיפורים שיכתבו הילדים, יבחר סיפור מיוחד אותו יפרסם באתר העירייה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות