fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחבלה כשזרקה את האשפה וזכתה לפיצוי של רבע מיליון שקלים

אישה שהחליקה ונפגעה התגברה על חברות הביטוח וזכתה לפיצוי כספי נכבד

אישה מחדרה שנפלה בעודה זורקת אשפה, קיבלה פיצוי של כ- 250,000 שקלים. המקרה אירע בחודש אוגוסט 2017, האישה, פנסיונרית כבת 71, בריאה בגופה ובנפשה, יצאה מביתה לזרוק את הזבל לפח האשפה, אך לרוע מזלה החליקה ונפלה על הרצפה. כתוצאה מכך, היא ספגה שבר פריקה בכתף והייתה זקוקה לטיפול ממושך, ניתוח ואף החלה להיות מטופלת באופן רציף על ידי מומחים רפואיים מטעם קופת החולים ובאופן פרטי ע"י רופא אורתופד.

האישה הייתה מבוטחת בארבע פוליסות שונות בביטוח עובר לתאונה. היא פנתה לכל אחת מחברות הביטוח בנפרד, סיפרה את סיפורה על התאונה שקרתה לה, ואף שלחה אליהם את כל מסמכיה הרפואיים המעידים על מצבה הגופני, אך הם בתגובה, כל אחת וטענותיה בנפרד, דחו את תביעתה. היא פנתה למשרד עורכי דין צפריר ביטון ושות', אשר הגישו לחברות הביטוח ערעור וניהלו עם חברות הביטוח משא ומתן. חברות הביטוח טענו כי לא מגיע לה תגמולי ביטוח היות והנזק שנגרם לה אינו עומד בתנאי הפוליסה ואף הפנו אותה למומחים רפואיים מטעמם בכדי להוכיח זאת. אך לאחר דין ודברים, הצליחו עורכי הדין לשכנע את חברות הביטוח כי הפגיעה אשר נגרמה לה אכן תואמת את תנאי הפוליסה, והן שילמו לה פיצויים שהסתכמו ב-250,000 שקלים. התהליך האמור ערך חודשים ספורים.

עו"ד צפריר ביטון: "חשוב לדעת כי גם אם חברות הביטוח דחו את התביעה, זה לא סוף פסוק. לעתים חברות הביטוח דוחות תביעות של מבוטחים ללא הצדקה או על בסיס טענות שגויות, ובמקרים כאלו אין מנוס אלה להגיש ערעור על ההחלטה ולשלם למבוטח את הפיצוי המגיע לו בהתאם לפוליסה".

צפריר צילום פרטי
צפריר צילום פרטי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות