fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: פגישה חשאית נערכה בין מרלי לסודאי

סבג הערב בכנס הבחירות צילום : רותם כבסה
רונן מרלי (צילום עצמי)
מרלי (צילום עצמי)

פגישה חשאית התקיימה בין המועמדים לראשות עיריית נהריה עו"ד אורן סודאי ואל"מ במיל' רונן מרלי.  הפגישה נערכה כשבוע לאחר האיחוד בין מרלי לחבר מועצת העיר אייל וייזר. בעוד הפעילים בפייסבוק מתקוטטים, המועמדים החלו בהידברות 60 יום לפני הבחירות. על פי פרטים שהגיעו לצפון -1 מי שיזם את הפגישה בין השניים הוא תת אלוף במיל' זכריה חי, שהזמין את המועמדים לפגישה בביתו ב-3 ליולי.  כעבור שבועיים, מאז אותה הפגישה במפתיע, חבר לראש העירייה ז'קי סבג. מבולבלים? גם אנחנו.

 תא"ל חי גילה התעניינות  במערכת הפוליטית בנהריה.  הוא תמך במרלי והשתתף בכנס  פתיחה של מערכת הבחירות שלו בסוף חודש יוני. השניים גם תועדו  גם בבית קפה בעיר.  חי היה בקשר גם עם עו"ד סודאי וניהלו שיחות. פגישה בין סודאי ומרלי הוגדרה כהיכרות בלבד אך ידוע לכל  שגם מרלי וגם סודאי סימנו מטרה משותפת: הפלת סבג.

עו"ד אורן סודאי (צילום: יח"צ)
סודאי (צילום: יח"צ)

גורם בכיר במערכת הפוליטית: "השניים נפגשו אצל חי זו הייתה שיחה עניינית מאד שמטרתה להכיר. הוא עשה את הספתח ומאז הם בקשר". לדברי אותו  בכיר משהו קרה באותם השבועות.

 "זכריה צולם בכנס פתיחת המטה של סבג וזו הייתה הפתעה גדולה מאד לשני הצדדים.  נודע כי הוא נפגש עם סבג פעמיים, פעם אחת בבית קפה ופעם השנייה סבג הופיע אצלו בבית בשעת לילה מאוחרת. בכנס הפתיחה של סבג  נאם ובראשית נאומו אמר חי: "איש לא כפה עליי להיות כאן אני כאן מרצוני החופשי".

גורם נוסף במערכת הפוליטית: "בשורה התחתונה מאז אותה הפגישה מרלי וסודאי מדברים ביניהם. יש להם מטרה שסבג לא יהיה ראש העיר".

מרלי וסודאי אישרו את דבר הפגישה בביתו של זכריה חי.

חי סירב להגיב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות