fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: התזמורת העירונית זכתה במקום השני בפסטיבל בינלאומי באוסטריה

התזמורת העירונית בניצוחו של ראובן מלאך, טסה ביום שני בערב לפסטיבל תזמורות כלי נשיפה בינלאומי באירופה
תזמורת נהריה (צילום: אופיר חדש)
תזמורת נהריה (צילום: אופיר חדש)

התזמורת העירונית זכתה במקום השני פסטיבל בינלאומי באוסטריה. כ-47 נגנים בגילאי 12-18 טסו ביום שני שעבר לסיבוב הופעות באירופה שהתחיל בעיירה באוסטריה ולאחר מכן ימשיכו לברטיסלבה שם ינגנו בפני השגריר. התזמורת,  בניצוחו של ראובן מלאך קיימה ביום ראשון ערב הוקרה לעיריית נהריה אשר מימנה לילדים את הטיסה ונתנה לתזמורת64 אלף שקלים.

תזמורת נהריה (צילום: אופיר חדש)
תזמורת נהריה (צילום: אופיר חדש)

התזמורת העירונית מתאמנת ומנגנת במתחם חדש ומשוכלל בתוך בניין המידעטק בעיר. הם זוכים לקטוף הצלחות רבות ונחשבים בין התזמורות העירוניות המובילות בארץ. לאחר קיפאון של כמה שנים, החליט המנצח ראובן מלאך להחזיר עטרה ליושנה ולממש שוב את המשלחות לחו"ל של התזמורת. "מדובר בלוגיסטיקה לא פשוטה" סיפור מלאך "אנחנו צריכים לארוז את כלי הנגינה הכבדים ולנסוע איתם ברחבי אירופה.  הודות לתמיכה מראש העירייה אשר הבלתי אפשרי לאפשרי וכל נגני התזמורת יטוסו לייצג את ישראל בפסטיבל בינלאומי ויותר מזה – יזכו לייצג את העיר נהריה בכבוד".

ראש העירייה ז'קי סבג: "הספורט והתרבות הם חלק בלתי נפרד מהחינוך פה בעיר. אנו נמשיך להשקיע ולטפח את התחומים הללו ואנו זוכים לקצור פירות מהשקעתנו כשאנו מקבלים תשבוחות ובני העיר זוכים בתחרויות בינלאומיות. אני מקווה שבקרוב תחל הבנייה על היכל תרבות ואומנויות הבמה חדש אשר יהווה בית חם לנגנים ושחקנים גם לאחר שיסיימו את לימודי התיכון".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות