fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: אושרה תוספת תקציב של 350 אלף שקלים לשיקום התותח

אייל וייזר: "יריקה בפניהם של התושבים"
התותח בכניסה לעיר. ביקורת ציבורית קשה צילום: רותם כבסה
התותח בכניסה לעיר. ביקורת ציבורית קשה צילום: רותם כבסה

בישיבת מועצת העיר שנערכה אתמול (שלישי) בעיריית נהריה אושר על ידי חברי מועצת העיר תוספת תקציב של 350 אלף שקלים לשיקום המזרקה החדשה עליה הונח התותח בכניסה לעיר. מזרקת התותח עלתה על פי דיווח של העירייה 5 מיליון שקלים, וגררה ביקורת גדולה בקרב התושבים.  לפי הסבר שניתן , תוספת התקציב מיועדת לשכר יועצים שיפתרו את הבעיות בעת הפעלת המזרקה.

התותח בכניסה לעיר. ביקורת ציבורית קשה צילום: רותם כבסה
התותח בכניסה לעיר. ביקורת ציבורית קשה
צילום: רותם כבסה

יו"ר סיעת הירוקים וחבר מועצת העיר אייל וייזר: "תוספת של 350 אלף שקלים על כ-5 מיליון שקלים שכבר הוצאו על בניית מזרקת התותח הינה בבחינת הוספת חטא על פשע. ברור כי הוצאת תקציב גבוה זה על מזרקת התותח הינו מיותר, תקציב זה יכל לשמש לחינוך, תרבות ופיתוח העיר, במקום זה בחר ראש העיר לממן בנייה בזבזנית על מזרקה שניתן היה לבנותה בתקציב נמוך הרבה יותר. הוצאת התקציב הנוסף הינה יריקה בפני התושבים, לא מספיק שבזבז ראש העיר את כספי התושבים אלא גם ביזבז על מוצר שלא עובד ועכשיו מספר חודשים מעטים אחרי הפעלתה הוא מבקש תקציב גבוה נוסף לתקנה".

מעיריית נהריה נמסר בתגובה: "כפי שהובהר למר וייזר בישיבה, תוספת התשלום נדרשת למימון שכר יועצים לנושא זה"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות