fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהג הסעות מעכו ניצל מיידוי אבנים ליד ירושלים

המיניבוס של שור לאחר יידוי האבנים. צילום עצמי)
המיניבוס של שור לאחר יידוי האבנים. צילום עצמי)

שמואל שור מעכו, קבלן הסעות באגד תעבורה ניצל השבוע מידוי אבנים כשסלע ענק הושלך על המיניבוס בו  נהג בכביש 443 בכניסה לירושלים.
שור הסיע עשרות נוסעים מהצפון, כולם נפגעי טרור לכנס בירושלים.  בשעה שבע וחצי בערב, בכביש העוקף בכניסה לפסגת זאב נחת סלע ענק על שמשת החלון של המיניבוס  במהלך נסיעתו.

זו הפעם הראשונה בכל 30 שנותיו כנהג שהוא  נתקל ביידוי אבנים בזמן נהיגה. שור הסביר כי אינו נלחץ מהאירוע המהיר והמשיך לנסוע עוד חצי ק"מ נוספים ואז עצר את הרכב.
שור: "בכביש לפני פסגת זאב יש חומות ובאותו הערב נפגעו מעל 25 רכבים מיידוי אבנים, אנחנו  ניצלנו בנס. אנחנו היינו הרכב השני נפגע מיידוי  האבנים.  הנוסעים היו  מפוחדים  והיתה בהלה גדולה. שמרתי על קור רוח וידאתי שכולם בסדר ואף אחד לא נפגע וזה הרגיע את הנוסעים. כשעצרתי  את הרכב, ראיתי  סלע ענק על הכביש שפגע במיניבוס, ובמהלך הנסיעה ראיתי  האבן עפה לכיווני ופוגעת בשמשה.  השמשה נסדקה ולא התנפצה ונפערו בה חורים קטנים.   המשכתי את הנסיעה כרגיל  כי היה לי חשוב שהנוסעים יגיעו לכנס שאליו הוזמנו, למרבה האירוניה אלה היו נפגעי טרור. הנוסעים נבהלו, גם אני אבל נתתי להם תחושה שהכל בסדר".

המיניבוס של שור לאחר יידוי האבנים. צילום עצמי)
המיניבוס של שור לאחר יידוי האבנים. צילום עצמי)
IMG-20151202-WA0001
ניצל בנס. המיניבוס של שור. (צילום עצמי)

לדברי שור הוא לא ייכנע לטרור וימשיך לנסוע באותו הקו גם אחרי האירוע שעבר. "אני מגיע ממשפחה שכולה, אחי חי שור נהרג בפעילות מבצעית במלחמת ההתשה, אז אירוע כזה לא ירתיע אותי,  הטרור לא ינצח וזה לא מה שירתיע אותי. בעכו מאד דאגו לי, המשפחה והחברים הקרובים ואני מודה להם" סיכם שור.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות