fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נגמר החלום: הפועל חדרה אולגה הפסידה לכפר קאסם

החלום של הפועל חדרה/אולגה לעלות לליגה הלאומית התנפץ בהרצליה במשחק מול כפר קאסם * 2:2 בסיום 120 דקות הוביל לדו קרב פנדלים בו החטיא דווקא אסי גומה, וחדרה נשארה רק עם המחמאות * המאמן מומו ניסטל: "עשינו עונה גדולה"

החלום של הפועל חדרה/אולגה לעלות לליגה הלאומית התנפץ בהרצליה במשחק מול כפר קאסם * 2:2 בסיום 120 דקות הוביל לדו קרב פנדלים בו החטיא דווקא אסי גומה, וחדרה נשארה רק עם המחמאות * המאמן מומו ניסטל: "עשינו עונה גדולה"

 

יותר קרוב מזה לא יכול להיות. וגם הבמאי הטוב ביותר לא יכול היה לחשוב על תסריט שבו דווקא מלך השערים של הפועל חדרה/אולגה, אסי גומה, בועט מהנקודה הלבנה לשמיים ולמעשה גורם הלכה למעשה להדחתה.

אז כן, החלום נגמר. אחרי עונה מדהימה, שבמהלכה הדהימה חדרה גם את עצמה וזכתה באליפות הפלייאוף של מחוז הצפון, היא נתקלה ביריבה עיקשת בדמות מ.ס. כפר קאסם, ובסיום 120 דקות מתישות ועוד דו קרב פנדלים, הסיפור הסתיים.

אסי גומה, שכבש העונה 17 שערים, אבל כאמור החמיץ את הפנדל הכי חשוב של העונה, אמר בסיום: "אני גאה בחברים שלי. הוכחנו בפעם המי יודע כמה שהפועל חדרה של העונה לא נופלת מאף קבוצה בליגה, לא בצפון ולא בדרום. היינו הרבה יותר טובים מכפר קאסם. הפסדנו בפנדלים, זה חלק מהכדורגל לצערי".

שחקני חדרה והמאמן מודים לקהל בסיום
שחקני חדרה והמאמן מודים לקהל בסיום

השוער נמרוד כהן, שלא הצליח לעצור אף פנדל: "עשינו משחק ענק והוכחנו שאנחנו ברמה של ליגה לאומית ולא ליגה א'. לצערי לא הצלחתי לעזור לחברים שלי בבעיטות ההכרעה. צר לי, כואב לי, אבל ממשיכים קדימה".

המאמן מומו ניסטל, שנבחר למאמן העונה במחוז הצפוני של ליגה א', ריכז את השחקנים לאחר ההפסד במרכז המגרש ואמר להם: "נתנו עונה גדולה. אני אוהב אתכם. הכל טוב, ממשיכים".

היו"ר אורן גולן: "אני יותר מגאה על ההופעה של הקבוצה גם במשחק הזה כמו כל העונה. הפועל חדרה/גבעת אולגה הוכיחה שהיא חוזרת לאט לאט לימיה הגדולים. המשחק מול קאסם הוכיח לי שיש תקווה גדולה לקראת העונה הבאה".

דרמה של 120 דקות

המחצית הראשונה הייתה בשליטה של כפר קאסם, אבל חדרה יצאה מדי פעם למתפרצות מסוכנות. באחת מהן, ממש בדקה ה~45, היא השיגה קרן שבסיומה הבקיע יעקב אבבא שער יתרון לחדרה.

במחצית השנייה חדרה הייתה זו שפתחה טוב יותר, אבל היא ספגה בדקה ה~55 שער שוויון מטיל לחיבורים של המחליף ניסן דנון.

אחרי השער כפר קאסם קיבלה זריקת עידוד, וטעות של הבלם אבי צבאג הביאה לשער היתרון של קפטן כפר קאסם, רוביל סרסור.

חדרה לא נשברה. ניסטל ביצע חילופים התקפיים כאשר הכניס את מאור ג'נח ויוני שגיב. בדקה ה~81 זה השתלם לו: התקפה מצוינת של חדרה הסתיימה בשער של סהר אזולאי. 2:2 בתום 90 דקות.

בהארכה חדרה הגיעה לשלוש מצבים מסוכנים, אבל יוני שגיב, סהר אזולאי ואסי גומה החמיצו. ועל הפנדלים כבר כתבנו…

800 אוהדים מצוידים בחולצות אדומות ודגלים ליוו את חדרה לאיצטדיון בהרצליה, שם נערך המשחק, ולמרות האכזבה הגדולה הם עמדו על הרגליים בסיום והודו ממושכות לשחקנים, שמצידם מחאו להם כפיים.

אין ספק שמעבר להצלחה המקצועית, העובדה שבשלבי הסיום של העונה הקהל חזר לעודד את הקבוצה, והפך לשחקן ה~12 שלה, מסמלת יותר מכל את העונה הנפלאה שעברה על החבורה באדום.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות