fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נבחר קבלן ביצוע להקמת קאנטרי קלאב בחדרה

צילום: דוברות חדרה

קבוצת הולמס פלייס, שזכתה לפני כשנה במכרז לתכנון, הקמה, והפעלה של קאנטרי קלאב בחדרה, בחרה קבלן ביצוע להקמת הפרוייקט. העבודות מתוכננות להתחיל בחודש אוגוסט הקרוב ויימשכו כשנה וחצי.

חברת האדריכלות V5 אדריכלים, המתמחה בעיצוב של מתחמי ספורט הופקדה על תכנון המקום והמעצב עופר ברזובסקי, בעל ניסיון עשיר בעיצוב חדרי כושר בארץ ובעולם, יהיה אמון על עיצוב הפנים.

מרכז הכושר והבריאות המשפחתי של הולמס פלייס יוקם בהשקעה כוללת של כ-40 מיליון שקלים וישתרע על שטח של 4,000 מ"ר ברחוב חטיבת גולני (מתחם עירון). השטח הוחכר להולמס פלייס על ידי העירייה לתקופה של 25 שנה לשם תכנון, הקמה והפעלה של המקום ולאחריה חוזר המקום לחזקת העירייה.

צילום: דוברות חדרה
צילום: דוברות חדרה

תושבי העיר יוכלו ליהנות מקאנטרי קלאב שיכיל בריכת שחייה מקורה, אולמות חוגים, אולם ספינינג, אולם פילאטיס מכשירים, חדר כושר בגודל 900 מ"ר, אולם לאימונים אישיים, שירותים, מלתחות, ג'ימבורי לפעוטות ועוד. בשטח החיצוני ייבנו, בריכה חיצונית, בריכת פעוטות, מגרש משולב, גינת שעשועים לילדים, מדשאות וכ-200 מקומות חנייה. בסמוך יוקם שטח מסחרי שיכלול בתי קפה וחנויות נוחות שישרתו את הבאים. המתחם כולו יהיה נגיש לנכים ולאוכלוסייה עם מוגבלויות.

מנכ"ל קבוצת הולמס פלייס קרן שתווי: "מדובר בפרויקט הדגל של הרשת בישראל וככזה בכוונתנו להשקיע בו השקעה חסרת תקדים בקנה מידה ישראלי בכל הקשור להיקף ולאיכות הציוד שיוטמע במקום ובהתאמתו המלאה לצורכיהם של כל שכבות הגיל. הקומפלקס החדש תוכנן כך שיענה על צורכיהם של כל הגילאים בכל הקשור לפעילות גופנית, החל מחוגי פעילות גופנית ומתקנים לילדים מגיל שנתיים, דרך בני נוער ועד לפעילות ייעודית למבוגרים בני 80 ומעל".   

צילום: דוברות חדרה
צילום: דוברות חדרה

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן: "המתחם יוקם בשיטת DBOT (Design-Build-Operate-Transfer), לפיה היזם יתכנן, יממן, יקים ויתפעל על חשבונו את הפרויקט על קרקע עירונית, בתמורה לזיכיון הפעלה לתקופה קצובה שבסיומה תשוב הקרקע לידי העירייה. הבטחתי למנף את הקרקע לטובת הציבור ולקדם פרויקטים אשר ישרתו את תושבי העיר. לאחר סגירתו של הספורטן הוותיק, יענה הקאנטרי קלאב החדש על צורך שהעלו תושבים רבים ואף יותר מכך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות