fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נבחר ועד לעסקים במדרחוב

בעלי עסקים בחרו את נציגיהם לשותפות שנבנתה עם המועצה ומשרד הכלכלה, להובלת המיזם "המרחב העסקי"
מדרחוב זכרון יעקב
מדרחוב זכרון יעקב (צילום: כפיר שבח)

בשבוע שעבר בחרו בעלי העסקים במדרחוב את נציגיהם לשותפות שנבנתה עם המועצה ומשרד הכלכלה, להובלת המיזם "המרחב העסקי". לכל בעל עסק במדרחוב ושלוחותיו ניתנה האפשרות להגיש את מועמדותו כחבר בנציגות, כל בעל עסק נדרש להצביע על שמונה מועמדים המועדפים עליו, והנציגים נבחרו בבחירות דמוקרטיות ומקוונות ברשת. הנציגים שנבחרו יכהנו כוועד מייצג שתפקידו ואחריותו היא לדאוג לכלל האינטרסים של בעלי העסקים הלוקחים חלק בפרויקט. בשלב הבא, מיד לאחר החגים, ייפגשו הנציגים עם היועצים המועמדים ללוות את הפרויקט ומתוכם תבחר הנציגות את היועץ שילווה את השותפות.

שמות החברים שנבחרו והעסקים בבעלותם: כפיר שבח (פאב אואטבק פאב), אלעד כהן (פאב ההוביט), דגנית אזולאי (א.ר. אדמה יזמות עסקית), שקד נוימן (תות נייר), גליה פרדו (לו לה), חיים פורטל (סאפו), גדי ציון (אנקדוטה) וצהלה ברוש (צהלה טיולי איכות אקו).

כפיר שבח, מהנציגים שנבחרו לשולחן העגול. צילום: פרטי
כפיר שבח, מהנציגים שנבחרו לשולחן העגול (צילום: פרטי)

מטרת המיזם "המרחב העסקי" היא קידום העסקים הקטנים והבינוניים במדרחוב המיתולוגי של המושבה וסביבתו, על רקע האתגרים איתם הם מתמודדים בשנים האחרונות. לצורך מימוש המיזם פנתה המועצה המקומית למערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים של משרד הכלכלה (מעוף) וגייסה את מוכנותם לסייע. הסוכנות ממקדת את פעילותה בתחומים בהם קיימים כשלי שוק וחסמים בפעילות העסקים הקטנים והבינוניים, ופיתחה פרויקט למתחמים עסקיים שאת כליו תעמיד לרשות המועצה והעסקים. מהמועצה נמסר בקיץ כי במסגרת פרויקט "המרחב העסקי" תיבנה תוכנית אסטרטגית אשר תהווה תשתית לפעולות ויוזמות שיבוצעו בהמשך. העבודה תלווה בייעוץ של מומחים בספקטרום התמחויות רחב שיכלול בין היתר שיווק, מיתוג, ניהול מרחב עסקי ועוד.

"המרחב העסקי" של משרד הכלכלה והתעשייה היא תוכנית ייחודית למינוף מתחמים מסחריים, והיא כוללת, בין היתר, ייעוץ אסטרטגי, מיתוג ושיפור הנראות, שיווק ופרסום העסקים, יצירת עוגנים למשיכת קהל ויצירת שיתופי פעולה בין העסקים בד בבד עם ייעוץ פרטני לעסקים במתחם. בראש השולחן העגול של הפרויקט המשותף עומד סגן ראש המועצה, מאיר ואנונו. ענת קראוס, עוזרת ראש המועצה, מובילה את הפרויקט מטעם המועצה.

שקד נוימן, בעלי "תות נייר", מבעלי העסקים שנבחרו לשולחן העגול. צילום: נירית שפאץ
שקד נוימן, מבעלי העסקים שנבחרו לשולחן העגול (צילום: נירית שפאץ)

ראש המועצה, זיו דשא, בירך את הנציגות הנבחרת ואמר: "אני מאמין בכוח המשותף של כולנו. ביחד נפריח את המרחב העסקי, נחדש את ליבו הפועם של המדרחוב ההיסטורי שלנו, נחזק את הפעילות התיירותית של המושבה הנפלאה שלנו".

וענונו אמר: "אנו מחכים לאחר החג להתחיל בעבודה המבורכת הזו לעשות כל שיש ביכולתנו על מנת לקדם ולחזק את העסקים, התרבות והתיירות בזכרון יעקב בכלל ובמרכז המושבה בפרט. אני מברך את הנציגות החדשה ומאחל לכולנו הצלחה".

פרויקט "המרחב העסקי" נועד להביא לשיפור הרווחיות והאיתנות של העסקים הפועלים במרחב עסקי משותף או למספר עסקים להם מאפיינים משותפים או אינטרס משותף, באמצעות שיפור היבטים שונים במרחב העסקי. התוכנית היא בהיקף של בין 200 ל–300 שעות ייעוץ, בהן יעבדו השותפים כולם על גיבוש הדרכים להשגת המטרות הללו. במסגרת הפרויקט תקודם תוכנית אסטרטגית שתהווה בסיס לפעולות אותן ניתן יהיה לבצע. העבודה תלווה בייעוץ של מומחים בספקטרום היבטים רחב כשיווק, מיתוג, נראות, ניהול מרחב עסקי, הגברת שיתופי פעולה, קידום מכירות, תמהיל העסקים, איתור גורמי סיוע ועוד.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות