fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נאור רוצה לחיות

נאור אלבז. צילום: דניאל אליאש
נאור אלבז. צילום: דניאל אליאש

נאור אלבז מבוסתן הגליל נלחם על חייו. גידול סרטני בראשו לקח את ראייתו כבר בגיל  עשרה חודשים. לצד העיוורון נלחם אלבז עם מחלת סרטן איומה בשם נוירובלסטומה הפוגעת במערכת העצבים. מחלה שאין לה טיפול במערכת הבריאות בישראל. הוריו, סנדי ואסף לצד שתי אחיותיו הגדולות נועה ואור, התחייבו להילחם על חייו. במחלת נוירובלסטומה חולים בארץ עשרה אנשים.  הטיפול המוצע קיים רק בחוץ לארץ בעלות של 760 אלף שקלים , עמותת להושיט יד נרתמה למימון הטסתו לטיפול מורכב.   בשבוע שעבר משפחתו טסה למנהטן לבדיקות לפני הטיפול. לאחר שיאספו את המימון, יחל הטיפול שיציל את חייו.

 אביו אסף בן 38 תושב עכו עובד בסלקום ואמו סנדי עובדת בבית חולים מזרע בעכו, יצאו לחופשה ללא תשלום. הבנות עזבו את בית הספר וילמדו בניו יורק באופן עצמאי.  יצוין כי המשפחה מתגוררת בשכירות בבוסתן הגליל והוציאה את כל חסכונותיה כדי להציל את בנה. "אחרי לבטים יצאו לקמפיין כמוצא אחרון. לא היה להם קל לבקש כסף מאנשים", מסביר קרוב משפחה.

נאור אלבז. צילום: דניאל אליאש
נאור אלבז. צילום: דניאל אליאש

"אנו מאמינים כי אפשר להציל את נאור. לצערנו, הדרך לשם מחייבת אותנו לגייס סכום כסף משמעותי", הסביר אביו אסף רגע לפני שטס לארצות הברית, "התקווה של נאור נמצאת בטיפול מיוחד ומתקדם בעל הצלחות מוכחות במרכז רפואי בארה"ב. שיטה אותה פיתח ד"ר בריאן קושניר במרכז הסרטן "מוריאל סלואן קטרינג" שבניו יורק.  עזבנו את הארץ במיידי, לקחת את נאור לשם. להציל את חייו. ואנו מבקשים ממכם עזרה. שישה חודשי הטיפול והשהייה עולים כ 200 אלף דולר. סכום אדיר שרק עם התגייסות של רבים מכם תתאפשר לנו הנסיעה עם נאור לשם. כל תרומה תתקבל בברכה. כל עזרה, קטנה כגדולה, תקרב אותנו לשם. נאור שלנו הוא ילד מדהים. גיבור אמיתי. בשמו, אנו מודים לכל אחת ואחד מכם שקרא, שיתף, תרם ועזר".

 לתרומות ישירות לחשבון הבנק של העמותה :נאור אלבז נלחם לחיים, בנק מזרחי טפחות: 20 סניף עכו: 445 חשבון מספר: 317771 אפשר להעביר תשלום ב- PayBox או Bit
או באתר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות