fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מת מפצעיו איש העסקים יהושוע אטדגי מחדרה

יהושוע אטדגי צילום ארכיון
יהושוע אטדגי צילום ארכיון

כשבוע לאחר שנורה ברכבו, בעת שיצא מאירוע בפארק העסקים בקיסריה, מת מפצעיו איש העסקים יהושוע אטדגי. מאז האירוע, במשך שמונה ימים הוא היה מאושפז בבית החולים תל השומר. המשטרה ככל הנראה תבקש לבצע נתיחה של גופתו, מה שידחה את מועד הלוויתו, שהייתה אמורה להתקיים ביום רביעי האחרון.

זה היה ניסיון החיסול השני שספג אטדגי בשנתיים האחרונות. הפעם הוא נפצע קשה מירי, על רקע פלילי, בשבוע שעבר לילה שבין שני לשלישי, בעת שהיה ברכבו בכביש פלים הסמוך לקיסריה. שני גברים נוספים שהיו עימו במכוניתו נפצעו באורח קשה ובינוני. אטדגי לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא מורדם ומונשם ומוגדר כפצוע אנוש והמשטרה עצרה לחקירה ו שני חשודים בשנות ה-40 וה-20 לחייהם.

יהושוע אטדגי צילום ארכיון
יהושוע אטדגי צילום ארכיון

המשנה לראש העיר ויו"ר תנועת ש"ס בחדרה בועז ביטון מספר על הכרותו עם אטדגי ואף שהייתו בסביבתו ברגעיו האחרונים: "הייתי באזור הירי בלילה שזה קרה, קיבלנו טלפון על זה בבית של הרב הראשי של חדרה שמעון ביטון וביקשנו שיתפללו עליו, כששמענו על הירי רצנו לבית החולים, ראיתי שם את את התנועה אבל לא ראינו את אטדגי באופן אישי כי הוא היה בטיפול נמרץ. הייתה שם קבוצה גדולה של צעירים וארגנו תפילה בצד על מנת להתפלל לרפואתו.

"באופן אישי אני מכיר את יהושוע מזווית של איש חסד, איש תרומות, אדם שתמיד שפנית אלו לעזרה וסיוע הוא תמיד אמר כן, היה מדהים ואף פעם לא סירב. כל פרויקט, כל עניין, אם זה למשל משפחות קשות, כל פנייה שהיה מקבל עשה את החסד בשמחה ענקית, כואב לנו מאוד עליו. הוא איש של צדקה וחסד ואין ספק שיהיה חסר להווי של העיר חדרה".

ביטון הוסיף כי לפי מה שידוע לו, ההלוויה הייתה אמורה להתקיים, אתמול, חמישי כי המשטרה עדיין לא חתמה על הגופה בבית החולים, "הבנתי שצריך להוציא את הקליע מהראש ויש קצת בלגן סביב זה", הוסיף.

מבית החולים תל השומר סירבו להתייחס לאירוע והפנו לדוברות המשטרה לקבלת מידע.

דובר מחוז חוף במשטרה רפ"ק חיים פונימונסקי  אמר כי "בית החולים הוא הסמכות להודיע על פטירתו של אטדגי ומעבר לזה אין מה להוסיף מלבד זה שהחקירה בעניין נמשכת, אנחנו נבקש לנתח את הגופה ולאחר מכן היא תועבר ככל הנראה לקבורה”.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות