fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משרד (מעוצב) משלכם

רגע לפני שאתם משפצים את המשרד, קבלו כמה עצות טובות
עיצוב: נדב פקט (צילום: באדיבות דלתות פנדור)
(צילום: נדב פקט, באדיבות דלתות פנדור)

קבעו פרוגרמה: חשוב כבר בשלבים הראשונים לתכנון, למנות את התפקודים והחדרים השונים הנחוצים במשרד, מהגדול ועד הקטן. זאת על מנת שלא נפספס ונגלה בשלב מתקדם, שבו כבר קשה יותר לבצע שינויים.

עיצוב: נדב פקט (צילום: באדיבות דלתות פנדור)
(צילום: נדב פקט, באדיבות דלתות פנדור)

קבעו תקציב: הגדירו מהו התקציב לפי הסעיפים השונים בפרוגרמה. פרטו את הנתונים לכל סעיף בתוך טבלה עם מחירים. קחו בחשבון שכל חריגה בסעיף אחד תבוא על חשבון סעיף אחר.

מה אתם רוצים שהמשרד שלכם ישדר ללקוחות: חשוב שהמשרד ישדר בעיצוב את תחום עיסוקו. כך למשל, משרד של רופא צריך לשדר ניקיון ורוגע, משרד קריאייטיב צריך לשדר יצירתיות ומעוף. הדבר יבוא לידי ביטוי בחומרי הגמר, בצבעים שנבחר ובריהוט.

שימוש בחומרים ממוחזרים: השתמשו כמה שיותר בחומרים ממוחזרים. כך, גם תקלו על התקציב שלכם, גם תשמרו על הסביבה וגם תשדרו ללקוחות שלכם שהסביבה חשובה לכם.

תאורה: מפו את מקורות התאורה הטבעיים של המשרד והחליטו מה הם החללים שהכרחי שיקבלו אור ואוורור טבעי. במידה שמקור האור הטבעי מוגבל יש למצוא פתרונות עיצוביים שיאפשרו החדרת אור לכל המשרד.

חלוקת המשרד: האם המשרד מצריך עבודת צוות או שיתוף פעולה בין מספר מחלקות? או האם יש צורך בעבודה בחללים סגורים ומנותקים? לפי המיפוי שביצעתם תוכלו להחליט האם המשרד יהיה מחולק לחדרים או שתיצרו מרחב עבודה פתוח.

אזורי שירות: החליטו אם יש צורך באזור המתנה ללקוחות, מטבח מרווח או שמספיק רק מטבחון להכנת משקאות.

© הכותב הוא אדריכל נתי זיו, משרד אדריכלות ועיצוב "סטודיו זיו" www.natiziv.co.il

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות