fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משרד הבריאות: חדר המיון בהלל יפה – במקום השני בארץ

חדר המיון בהלל יפה. צילום: המרכז הרפואי הלל יפה
חדר המיון בהלל יפה. צילום: המרכז הרפואי הלל יפה

המחלקה לרפואה דחופה (חדר מיון) במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה מדורג במקום השני מבין בתי החולים הבינוניים בגודלם בארץ. כך עולה מדו"ח של משרד הבריאות, שהוצג השבוע.

הדו"ח מסכם את "מודל תמרוץ מלר"דים" (מרכז לרפואה דחופה) לשיפור איכות הטיפול והשירות אותו הציב משרד הבריאות כיעד לכל בתי החולים. המדדים בתוכנית זו כללו יעדים רפואיים , סיעודיים ושירותיים, ביניהם גם זמן המתנה לבדיקה (אשר פורסם לאחרונה בדו"ח נפרד בו נראה כי זמן ההמתנה ב"הלל יפה" בחדר מיון הוא בין הנמוכים בארץ). ציון לשבח קיבל גם חדר מיון ילדים של בית החולים, שהתברג בין 4 המקומות הראשונים במודל זה. בשני חדרי המיון יחדיו מטופלים בשנה למעלה מ- 120,000 איש בשנה, מספר העולה בהתמדה כל העת.

בימים אלו החל שיפוץ חדר המיון בבית החולים, פרויקט אליו התגייסה עמותת הידידים של המרכז הרפואי בשנה החולפת, שצפוי גם הוא לשפר את איכות הטיפול במיון.

ד"ר מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי הלל יפה: "ללא ספק, חדר המיון הוא צומת מרכזי בבית החולים. ככזה, אנו עוסקים כל העת בייעולו, שיפורו, ובדיקה של הניתן לשיפור בו – מקצועית ושירותית. אני שמח על ההישג, אך גם יודע שאל לנו לשקוט על שמרינו, אלא להמשיך את העשייה במרץ רב בכדי להוכיח שהמטופל הוא אכן הלב והמרכז".

המרכז הרפואי הלל יפה. צילום: באדיבות הלל יפה
המרכז הרפואי הלל יפה. צילום: באדיבות הלל יפה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות