fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משרד האוצר יעביר תקציב של 17 מיליון שקלים לקרית ים

משה כחלון. צילום: חיים מסיקה
משה כחלון | צילום: חיים מסיקה

שר האוצר ויו"ר מפלגת 'כולנו', משה כחלון, דרש שלפני סיום מושב הקיץ בכנסת, תעבור תכנית ההמראה לחיזוק רשויות בישראל. סך כל התכנית הוא 301 מיליון שקלים ל-22 רשויות בישראל. קרית ים תקבל יותר מ-17 מיליון שקלים.

כחלון מסר השבוע: "תפקידנו הוא לעזור לרשויות לייצר מקורות הכנסה נוספים על מנת לתת שירות טוב יותר לתושבים. בכל דרך שנוכל לפעול לטובת המטרה המקודשת הזו, כך יהיה".

משה כחלון. צילום: חיים מסיקה
משה כחלון. צילום: חיים מסיקה

מושב הקיץ של הכנסת הסתיים בשבוע שעבר עם מספר חוקים חשובים, חלקם שנויים במחלוקת, שעברו. השר כחלון ווידא שלפני סיום המושב, תעבור תכנית ההמראה ל-22 רשויות מקומיות בישראל. מטרת תכנית ההמראה היא לטובת סיוע הממשלה בייצור פרויקטים של רשויות מקומיות לייצר מנועי צמיחה עצמאיים, הגדלת ההכנסות וכך שירות טוב יותר לאזרח.

מטרה נוספת של אותם סכומים היא עידוד הרשויות לייצר מקומות תעסוקה והבאת משקיעים שיוכלו להכניס לרשות תקציבים גדולים יותר, תוך חשיבה על ייצור מקומות תעסוקה עבור תושבי הרשות. מבין 22 הרשויות מכל הארץ שקיבלו את המענקים, קרית ים קיבלה סכום משמעותי לרשות אחת: 17.6 מיליון שקלים שילכו לטובת פיתוח מקומות תעסוקה וחיזוק מקורות ההכנסה העצמאיים של הרשות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות