fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משישי: נוסעים לתל אביב והמרכז בלי רמזורים

ביום שישי יחוברו נתיבי איילון לכביש החוף באזור שפיים געש, מה שאמור להקל על התנועה מהצפון לגוש דן ותל אביב
מראה מוכר. פקק תנועה. צילום: אושרי כהן
מראה מוכר. פקק תנועה. צילום: אושרי כהן

בבוקר יום שישי, 14.12, במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ייפתחו לתנועה שני מחלפים חדשים שאמורים להקל משמעותית על הכניסה מכיוון צפון לגוש דן, כפר סבא ורעננה.

מחברת נתיבי ישראל נמסר כי הושלם חיבור כביש 20 (נתיבי איילון) ממחלף המעפילים עד אזור שפיים געש, והוא ייפתח לתנועה מצפון. המשמעות היא שכדי להגיע לנתיבי איילון לא יהיה צורך לעבור בצמתים כפר שמריהו וגלילות, הפקוקים בדרך כלל בשעות הבוקר, וההשתלבות בכביש 20 תהיה אפשרית כבר באזור שפיים געש.

בנוסף, תתאפשר הנסיעה מכביש 6 עד לכביש 20 (איילון) לכביש 2 לכיוון צפון. שינויים אלה מתבצעים כחלק מפרויקט כביש 531 שנמצא בשלבים מתקדמים.

עבור תושבי חדרה, פרדס חנה כרכור, זכרון יעקב והסביבה מדובר בבשורה של ממש, כיוון שתושבים רבים עובדים בגוש דן או נדרשים להגיע אליו תכופות. הפקקים בדרך הם עניין של זמן בלבד והכבישים עמוסים במשך שעות רבות. גם הרכבת אינה מספקת את המענה הדרוש. כעת, היכולת להתחבר מכביש החוף אל נתיבי איילון כבר במחלף שפיים, בלי להיתקע במחלף הסירה העמוס, עשויה להקל את העומס. גם הגישה לכביש 6 ממזרח תהיה כעת קלה יותר, ובהתאמה גם הכניסה והיציאה מרעננה וכפר סבא. נסיעה טובה!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות