fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משטרת זבולון אינה מרשה חניית רכבים צבאיים בשטחה

תחנת משטרת זבולון. צילום: דורון גולן
תחנת משטרת זבולון. צילום: דורון גולן

משטרת זבולון אסרה על חניית רכבים צבאיים ייעודיים בשטחה, בניגוד למה שהיה נהוג עד כה וחיילים שמגיעים לחופש סוף שבוע נאלצים למצוא חנייה בבסיסים צבאיים אחרים.

על פי הנוהג שהיה עד כה, רכבים ייעודיים צבאיים היו מורשים לחנות בשטח התחנה. דבר זה הוביל לכך שהרכבים, שמשמים לפעילויות מבצעיות שונות ומאובזרים במתקנים ייעודיים לפעילותיהם, היו נמצאים בשטח סגור ומאובטח, על פי הנחיות הצבא.

בשבועות האחרונים נתקלו החיילים שהגיעו למשטרת זבולון בהנחיה שעל פיה נאסר עליהם להחנות יותר את הרכבים הצבאיים הייעודיים בשטח התחנה. מפניות שהגיעו ל"הד הקריות" עולה כי מדובר בהנחיה חדשה והחיילים הם אלו שמרגישים שנפגעו ממנה.

באחד המקרים מדובר בחייל, תושב הקריות, שנמצא כעת בפעילות מבצעית לאיתור מנהרות חיזבאללה בגבול הצפון. הוא סיפר למקורביו כי כשהצליח לקבל חופשה קצרה של סוף שבוע, הוא ביקש להחנות את הרכב הייעודי בשטח תחנת משטרת זבולון, כפי שעשה בעבר, אך נתקל בסירוב. הוא נאלץ לחפש בסיס צבאי שבו ניתן להחנות את הרכב ולבזבז זמן יקר מהחופשה על מנת למצוא הסעה לביתו. זאת בניגוד לקירבה היחסית של תחנת המשטרה לביתו.

מהמשטרה נמסר "החניה בתחנת המשטרה מיועדת בראש ובראשונה לאזרחים המבקשים לקבל שירות במגוון תחומים ובכלל זה חקירות, תנועה וכו' ואינה מהווה מקום אחסון לרכבים. ככל שיש לרכב צבאי צורך  במקום חניה,  באפשרותו לפנות לעשרות בסיסי צה"ל הפזורים בסביבת התחנה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות