fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משחק של עונה

היום בשעה 16:00 בהיכל גושן תעלה מכבי מוצקין למשחק הכי קריטי לעונה זו נגד הפועל רמת גן. הפסד יחרוץ את גורלה לירידה לליגה הלאומית, ניצחון ישפר את מעמדה, אך עדיין לא יבטיח לה מקום בליגת העל. היכל מלא באוהדים יעזור לה לנצח. בהפסקה יתקיימו הגרלות בין האוהדים. בואו להציל את הקבוצה

ביש מזל פוקד לאחרונה את קבוצת הכדוריד של מכבי קרית מוצקין. בשישי שעבר יצאה הקבוצה למשחק חוץ נגד אס"א תל אביב, אחת הקבוצות הלוהטות של ליגת העל בחודשיים האחרונים. בתום משחק דרמטי אס"א ניצחה על חודו של שער 30:31, אחרי משחק הקרבה הרואי של שחקני מכבי מוצקין. שוב מגיעות לקבוצה מחמאות על משחקה. להזכירכם, היא משחקת עם זר אחד, לאחר שמלך השערים והכוכב הבלתי מעורער שלה אלכס בוסיץ' נפצע ונסע לסרביה לטיפול אצל "המכשפה", בתקווה שיהיה כשיר לפלייאוף, או למבחנים, אם הקבוצה תגיע אליהם. יתרה מכך, גם בתום המשחק הקודם בבית נגד מכבי חולון היה תסריט דומה מאוד בו נוצחה מוצקין על ידי מ.כ. חולון בדיוק באותה תוצאה 31:30.

המשחק מול אס"א היה שקול לכל אורכו, בתום המחצית הראשונה הובילה אס"א 15:16 ובדקת הסיום עלתה אס"א ליתרון 30:31. למוצקין ניתנה הזדמנות להשוות, אבל בעשר השניות האחרונות היא לא הצליחה להגיע למצב זריקה והיא נוצחה בצורה אכזרית, ובעיקר כואבת מאוד.

yad 01
כבש שמינייה, זה לא הספיק. טונדיי עבדול ראשיד (צילום: איסר רביץ)

הצטיינו במוצקין הזר ננאד מנדיץ', שכבש 9 שערים, והמתאזרח טונדיי עבדול ראשיד, שכבש 8 שערים. אין ספק שעם הזר שנפצע, ביחד עם היכולת המצוינת של השניים, מוצקין הייתה נראית אחרת. את מכסת השערים השלימו: אריה אוחיון 5, סרגיי נוסקוב 4, מאור הפוטה, אלמוג אבגי מתן בלטיטר וליאב משה 1 כ"א.

למזלה של מוצקין מ.כ. חולון ניצחה ביום שני במשחק השלמה של המחזור את הפועל רמת גן – הקבוצה היחידה שמוצקין יכולה לעבור. הניצחון של חולון הותיר סיכוי למוצקין לשרוד. כדי להצליח במשימה חייבת מוצקין לנצח היום במשחק האחרון של הליגה הסדירה את הפועל רמת גן. שתי נקודות מפרידות בין השתיים. בסיבוב הראשון רמת גן ניצחה את מוצקין בפער של שישה שערים. זה אומר שניצחון של מוצקין בפער גדול יותר יביא להחלפת מקומות בין השתיים וזה אומר שרמת גן תרד למקום האחרון, שבו נמצאת עכשיו מכבי מוצקין. הקבוצה שתסיים במקום האחרון תרד, בתום פלייאוף של שלושה משחקים, לליגה הלאומית, לכן הניצחון היום חשוב מאוד. לשם כך כל מי שהקבוצה יקרה לו צריך לשנס מותניים ולהגיע להיכל גושן בשעה 16:00 כדי לעזור לקבוצה לשרוד בליגה. בהפסקת המשחק יתקיימו הגרלות בין האוהדים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות