fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרפאת טרם בכרמיאל צמצמה את שעות הפעילות

ממש לא כדאי לכם לא להרגיש טוב בין השעות 08:00-02:00, כי בשעות אלה אין במרפאה קבלת קהל. רשת טרם: "בשל מיעוט פונים לפנות בוקר הוחלט לצמצם את הפעילות בשעות אלו"
טרם - צילום אלכס הובר
טרם - צילום אלכס הובר

בימים האחרונים התבשרו תושבי כרמיאל והסביבה כי מרפאת טרם, שאמורה לספק שירותי רפואה דחופה ונדרשת בעיקר בשעות הלילה, כשקופות החולים סגורות, לא מקבלת עוד קהל בשעות שבין 08:00-02:00. מדובר בבשורה חמורה, לא פחות. המשמעות היא כי תושבי כרמיאל יישארו ללא שירותי חירום זמינים במהלך רוב שעות הלילה.

טרם - צילום אלכס הובר
טרם – צילום אלכס הובר

תזכורת: בנובמבר 2012, נפתח במעמד סגן שר הבריאות ליצמן מוקד בטרם. השר אמר אז: "פתיחת מיון טרם בכרמיאל מקילה על החולים וגם על העומס בבתי החולים".

מהחברה נמסר אז: "לאחר תקופת הרצה של כחודש, בה פנו כ-2000 מטופלים למיון טרם בצפון ושוחררו תוך כשעה בחזרה לביתם, הגיע ביום שלישי השבוע סגן שר הבריאות הרב ליצמן לטקס חנוכת הבית של המיון החדשני. המיון המשתרע על שטח של כ-1000 מ"ר ונותן את כל שרותי רפואת החירום במקום אחד… מיומו הראשון פעל המקום 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, 365 יום בשנה".

דובר החברה הוסיף: "רשת המיון של טרם הפועלת יותר מ-20 שנה החלה לתת את שרותיה הרפואיים בצפון הארץ, הודות לתמיכתו ובעידודו של ראש העירייה עדי אלדר".

השבוע הגיבה רשת מיוני טרם על צמצום שעות הפעילות: "טרם אינה מסובסדת על ידי גורם כלשהו בכרמיאל, ובשל מיעוט פונים לפנות בוקר הוחלט לצמצם את הפעילות בשעות אלו. אנו נמשיך להעניק את השירות המקצועי ברוב שעות היממה".

יו"ר האופוזיציה המתמודד על ראשות העירייה משה קונינסקי: "בכוונתי לנסות ולטפל בנושא באופן מיידי. אבדוק מול הארגון ומול משרד הבריאות  מה הם פרטי החוזה ולמה הוא מחויב והאם יש בידיו האפשרות לסגור את המקום למשך רוב שעות הלילה. אבדוק כיצד יכולה עיריית כרמיאל להקל על טרם, מהבחינה הכלכלית. בנוסף, אעלה את הנושא לדיון בסדר היום במועצת העיר הקרובה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות