fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם יש כוונה להרחיב את חוף צ'אנז?

חוף צאנז מרחיבים? (צילום פרטי)
חוף צאנז מרחיבים? (צילום פרטי)

 

האם עיריית נתניה מתכננת הרחבתה של רצועת החוף הנפרד בחוף צאנז? כך לפחות נראה בשטח. העירייה מאשרת שהיא הרחיבה את רצועת החוף, משמע הרחיבה את שטח הרחצה של החוף הנפרד.

בימים אלה הורדו הגדרות התוחמים את חוף הרחצה הנפרד של קרית צאנז והחוף פתוח וחופשי לציבור עד קו המים. אך כל מי שעובר בחוף רואה שהעירייה התחילה בהכנות לסגירת החוף לקראת הקיץ. עמודים הוצאו ואחרים נחשפו והציבור חושש כי רצועת החוף לטובת מתרחצי צאנז עומדת להתרחב ב-200 מטר.

חוף צאנז מרחיבים? (צילום פרטי)
חוף צאנז מרחיבים? (צילום פרטי)

רותי וויץ פרוז'ן תושבת עין התכלת הגיבה בפייסבוק: "נשמח שבחורף יכינו לקראת הקיץ הבא מעבר נעים לעוקפים את החוף גידור אסטתי וכמובן בלי זליגות ובלי גנבות כי החוף הוא של כולנו וכולנו מעוניינים לשמור על סטטוס קוו אבל בהדדיות ובהגינות".

גם יוסי מ. תושב פרדס הגדוד חושב כך: "זה לא שעינינו צרה לשימושים של הציבור החרדי שרבים מהמתרחצים כאן מגיעים מבני ברק וירושלים. אך יחד עם הרחבת השטח המגודר נעשה המעבר של הציבור מאחורי שטח ההפרדה ובצמוד למצוק ארוך יותר. במעבר הזה העירייה לא משקיעה ואנחנו נאלצים לשקוע שם בקיץ בחול החם. עוברים שם הורים וילדים וזה בהחלט סבל לא קטן. אז אולי עם הסיפוח תשקיע העיריה במעבר מכובד לציבור הכללי בצורת מדרכה או ריצוף שגם רוכבי אופניים יוכלו לעשות בו שימוש".

עופרה גל מגיעה בכל בוקר לחוף הבלו ביי הסמוך מסבירה: "החוף של צ'אנז מאויש על ידי המגזר הדתי ארבעה חודשים בשנה. לא ברור לי למה יש לסגור את החוף הציבורי כל השנה כי לצפון המתפתח מגיע שתהיה תחנת הצלה כמו בסירונית כל השנה".

כאשר מסתכלים על העמודים הישנים של הגדרות בסגירת החוף אל מול העמודים החדשים רואים סיפוח של 100 מטר דרומית לחוף העונות ועוד 100 מטר צפונה לעבר הבלו ביי. רואים בבירור את עמודי הברזל החדשים שיצקו במקום.

מעירית נתניה נמסר בתגובה: "לא נעשה כל שיפוץ בחוף צאנז ולא נעשה כל שינוי בסטטוס שלו, כך שלא ברורה הטענה בעניין. יצוין כי בתחילת כל עונת רחצה, נוהג מנהל החופים להציב גדרות ולפרק אותן בסופה, מחשש שהן ייהרסו בשל סערות החורף וכך נעשה גם הפעם. כמו כן, לא הורחב חוף הרחצה ולא נעשה כל שינוי במעבר הציבור בחוף. מדובר בהרחבת רצועת השהייה, וזאת במטרה לאפשר לציבור גדול יותר לבלות במקום ולשחק במשחקי כדור".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות