fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרחב פרש מהנהלת העיר חדרה: קורא לגנדלמן להתפטר

מחזיק תיק הצעירים והספורט שלח מכתב חריף לראש העיר: "דרך ההתעמרות בתושבים אינה דרכי! אני רואה את עצמי משרת הציבור עוד אתה רואה את עצמך אדון עליו"
אוהד מרחב. "חשיבות אירגונית וציבורית" (צילום: פרטי)
אוהד מרחב. "חשיבות אירגונית וציבורית" (צילום: פרטי)

מחזיק תיק הצעירים והספורט שלח מכתב חריף לראש העיר: "דרך ההתעמרות בתושבים אינה דרכי! אני רואה את עצמי משרת הציבור עוד אתה רואה את עצמך אדון עליו"

זה היה באוויר בשבועות האחרונים, והבוקר זה קרה. חבר מועצת העיר חדרה, עו"ד אוהד מרחב, מחזיק תיק הצעירים והספורט, פרש מהנהלת העיר. מרחב הודיע לראש העיר צביקה גנדלמן על המהלך במכתב חריף אותו שלח הבוקר, כאשר בסיומו הוא כותב: "מוטב יהיה לכולם אם תודיע על התפטרותך מראשות העיר ועל קיום בחירות חדשות בחדרה".

במכתב מציין מרחב כי הפרישה תקפה גם לתפקידיו כמחזיק תיק הצעירים והספורט בעיריית חדרה, אבל מציין כי "אמשיך לתפקד כחבר מועצה מן המניין באופן ענייני ונוקב וללא כל שינוי בהרכב הסיעתי".

אוהד מרחב. "חשיבות אירגונית וציבורית" (צילום: פרטי)
אוהד מרחב. "העיר נמצאת בשפל שלא היתה בו מעולם" (צילום: פרטי)

במכתב מציין עו"ד מרחב: "אציין כי החלטתי זו התקבלה לאחר לבטים רבים ומתן אינספור הזדמנויות לשיפור התנהלותך והתנהלות העיר אך מבחינתי כלו כל הקיצין. דרך ההתעמרות בתושבים אינה דרכי! אני רואה את עצמי משרת הציבור עוד אתה רואה את עצמך אדון עליו".

מרחב, שהיה אחד האנשים הכי קרובים לגנדלמן בתחילת הקדנציה, ירה במכתב חיצי אשמה חריפים כלפי ראש העיר: "במחצית קדנציה "הספקת" לפגוע קשות בתושבים, בשכונות, בסוחרי העיר, בעובדי העירייה, בניקיון העיר וביחסי דתיים-חילוניים, ובעצם ניתן לומר כי העיר נמצאת בשפל שלא היתה בו מעולם. התנהלות העירייה תחת הנהגתך עסוקה בהישרדות פוליטית, חסרת חזון, חסרת מעוף ובעיקר חסרת כל עשייה חדשה".

מעיריית חדרה נמסר בתגובה: "ראש עיריית חדרה מקבל את התפטרות חבר ההנהלה אוהד מרחב ומאחל לו בהצלחה". בנוסף נמסר מהעירייה: "במשך שנתיים וחצי היה מר מרחב שותף פעיל לקבלת ההחלטות בהנהלת העיר ובמועצה ובכולן הצביע בעד מדיניות ראש העיר צביקה גנדלמן. באשר לשירות הציבור כפי שציין מרחב בהודעתו, כידוע הוא החזיק בתיק הצעירים מתחילת הקדנציה והוא מוזמן להציג את הישגיו בתיק זה. בנוסף החזיק מר מרחב בתיק הספורט ההישגי מזה כשנה וגם כאן הוא מוזמן להציג את הישגיו האישיים בתחום זה. באשר להתעמרות בתושבים כדבריו, די לציין שבתקופה בה מכהן גנדלמן כראש העיר זכו תושבי חדרה בחנייה חינם והעיר בתנופת פיתוח אדירה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות