fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרדף אחר רכב חשוד בקרית מוצקין הוביל לגילוי סמים ונזקים למכוניות

מתוצאות המרדף בקרית מוצקין. צילום: דוברות העירייה
מתוצאות המרדף בקרית מוצקין. צילום: דוברות העירייה

פעילות מהירה של השיטור העירוני בקריית מוצקין הביאה בליל שבת האחרון לתפיסת רכב שנגנב כמה שעות קודם לכן מקריית אתא. חשוד אחד נעצר ושלושה הצליחו להימלט. האירוע מצטרף לתפיסה על חם של שני פורצים לרכב ושל פורץ לבית עסק ולבית ספר בעיר.

צוות משולב, שכלל את השוטר שניר קוניו ואת הפקח תומר סופר, הבחין ברכב חשוד סמוך לגן העצמאות ובו ארבעה נוסעים, והורה לו לעצור. נהג הרכב החל בבריחה כשהניידת דולקת אחריו עד שנכנס לרחוב הגדוד העברי, שהינו רחוב ללא מוצא. שם הוא פגע ברכב חונה והעיף אותו למדרכה. גם הניידת המקומית  פגעה ברכב חונה, ללא נפגעים.

מתוצאות המרדף בקרית מוצקין. צילום: דוברות העירייה
מתוצאות המרדף בקרית מוצקין. צילום: דוברות העירייה

מהרכב יצאו ארבעה חשודים שהחלו לברוח. בוצע מרדף רגלי אך הם הצליחו להימלט, למעט חשוד אחד שנתפס על ידי שוטרי סיור של תחנת זבולון. מדובר בקטין תושב קריית אתא שנעצר לחקירה. הקטין שנתפס פצע במהלך בריחתו אזרח שניסה לעזור לצוות לעצור אותו. הוא בעט בו ברגל והאזרח פונה לבית חולים עם שבר ברגלו. בחקירה התברר כי הרכב נגנב כמה שעות קודם לכן מקריית אתא. ברכב הגנוב נתפסו סמים מסוג חשיש שעל פי החשד שייכים לגנבים.

במקרה אחר בליל שבת תפס צוות השיטור העירוני של מוצקין על חם שני פורצים לרכב ברחוב קדיש לוז. השניים, תושבי כרמיאל וקריית אתא, נעצרו לחקירה. בשבוע שעבר תגובה מהירה של המשטרה הביאה למעצרו של חשוד בהתפרצות לעסק בקריית מוצקין, כשברשותו הרכוש. בחקירה התברר כי החשוד היה מעורב במקרה נוסף של התפרצות וניסיון לשוד כספת בבית ספר מצפה לפני כשבועיים והוא נמלט מהמקום לאחר שהשיטור העירוני הוזעק לבית הספר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות