fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצילים את ורדית אלון מכרמיאל שנפצעה קשה בתאילנד

ורדית אלון
צילום באדיבות משפחת אלון

ורדית אלון בת 36 ,מכרמיאל הייתה מעורבת אתמול (שישי) בתאונת דרכים קשה על האי קופנגן בתאילנד. מצבה קשה וחייה תלויים בניתוח דחוף שעליה לעבור, אך אין אפשרות להטיסה במצב זה לארץ.

אלון טסה יחד עם בן זוגה לטיול. השניים רכבו על אופנוע ללא קסדה ונפצעו . אלון נפגעה בצווארה, באופן קשה ומאושפזת בבית חולים פרטי באי קוסמוי. בן זוגה נפצע באורח קל.

חברת הביטוח בה בוטחה אינה מוכנה לשאת בעלות  הניתוח והטיפולים הרפואיים.

ורדית אלון
במצב קשה. רדית אלון (צילום באדיבות משפחת אלון)

כעת משפחה נרתמה לגייס סכום ראשוני של 400 אלף שקלים. הסכום אינו כולל את החוב על השהות בבית החולים הראשון הנאמד ב-80 אלף שקלים.

אחיה ואחיותה של אלון פירסמו בקשה לסיוע כספי: "אנו פונים בפנייה נרגשת וכואבת לקבלת עזרה, אחותנו עברה אתמול תאונת דרכים קשה מאוד בתאילנד והיא בסכנת חיים !!!.

"היא נמצאת כרגע בטיפול נמרץ וחייבת לעבור ניתוח דחוף עוד היום !!!! חברת הביטוח לא מכסה את הוצאות הניתוח וההוצאה כרגע עומדת על כ-100,000 דולר ! אנו פונים לכל אחד ואחת מכם לקבלת עזרה כספית למימון הניתוח ולהצלת חייה לצערנו היא לא ברת הטסה לארץ".

מספר חשבון הבנק 295864  , סניף 472 , בנק מזרחי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות