fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החיילים המצטיינים מקרית מוצקין

סמ"ר שובינסקי הוא חייל בודד, המשרת על ספינת דבורה. סמל מתן מאור הוא חייל בהנדסה קרבית
דוד שובינסקי (צילום: עדי בראון)
דוד שובינסקי (צילום: עדי בראון)

 

שני חיילים מקרית מוצקין נבחרו לקבל את אות מצטיין הנשיא. סמ"ר דוד שובינסקי הוא חייל בודד, שאמו נפטרה כשהיה בן 8 ואביו עזב את הבית. הוא נולד בלטביה ועלה לארץ בגיל שנה וחצי. שובניסקי למד בחטיבת הביניים בעיר, ולאחר מכן עבר ללמוד בבית הספר לקציני ים בעכו, בתנאי פנימייה.

דוד שובינסקי (צילום: עדי בראון)
דוד שובינסקי (צילום: עדי בראון)

שובינסקי מספר, כי הים היה תמיד אהבתו הגדולה. כיום הוא משרת על ספינת דבורה, ובעוד חצי שנה הוא צפוי להשתחרר אחרי שנתיים וחצי, במהלכן גם שירת בצוק איתן כמפעיל מאג ואחראי על התחמושת של הספינה. מפקדיו מעידים על חייל צנוע, משקיע בתפקידו המהווה דוגמה לחיילים בספינה.

מתן מאיר (צילום: עדי בראון)
מתן מאיר (צילום: עדי בראון)

סמל מתן מאיר התגייס להנדסה קרבית בעקבות בן דודו, עופר מאיר, שהשתתף במלחמת לבנון השנייה כחובש ואיבד את ראייתו בעקבות פגיעת טיל נ"ט. על אף פציעתו הקשה המשיך לפנות פצועים ועל כך קיבל את עיטור המופת.

ראש העיריה, חיים צורי, בירך על הבחירה בחיילים המצטיינים תושבי העיר: "סמל מתן מאיר וסמ"ר דוד שובינסקי הם מקור לגאווה עבורנו. השניים מחזקים את ההוכחה שיש לנו במה להתפאר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות