fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצווה לחג: תורמים דם

התרמת הדם המסורתית בזכרון יעקב נערכת ברגעים אלה. בואו לתרום ולהציל חיים
ניידת להתרמת דם של מד"א. צילום: דוברות מד"א
ניידת להתרמת דם של מד"א. צילום: דוברות מד"א

היום, שישי, תיערך בזכרון יעקב זו השנה ה-23 התרמת הדם המסורתית של ערב יום הכיפורים, במטרה לסייע במחסור העונתי במלאי הדם של שירותי הדם של מד"א בתקופת החגים.

מסורת התרמות הדם המיוחדות מתקיימות בשני מועדים בשנה: ערב יום הכיפורים ויום הזיכרון לחללי צה"ל ולנפגעי פעולות האיבה. במהלך השנים נאספו בזכרון יעקב אלפי מנות דם ששימשו להצלת חייהם של אלפים רבים. בערב יום הכיפורים בשנה שעברה נתרמו במהלך האירוע 245 מנות שסייעו להצלת חייהם של רבים.

התרמות הדם יתקיימו בשעות 14:00-08:00 בארבעה מוקדים: המרכזי שבהם בר ההוביט במדרחוב, שכונת השמורה, רחוב דרך שרה ופינת המדרחוב (דרך הנדיב) ומרכז מול זכרון שבכביש 4. את התורמים יקבלו מתרימי הדם משירותי הדם של מד"א.

ניידת להתרמת דם של מד"א. צילום: דוברות מד"א
ניידת להתרמת דם של מד"א (צילום: דוברות מד"א)

שמעון רדליך מארגון תורמי הדם, יוזם האירוע, קורא לתושבי זכרון יעקב והסביבה להצטרף אליו ולחבריו ולהגיע לתרום דם: "דווקא בתקופת החגים, תקופה של חסד ונתינה בין בני האדם, יש חשיבות משמעותית ביותר לתרומת הדם. אני קורא לכולם להגיע ולתרום, ובכך לסייע בהצלת חיים, כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם ומלואו. בהזדמנות זו אני רוצה להודות בשמי ובשם ארגון מד"א לתושבי זכרון יעקב שמתגייסים בכל עת לתרום דם למען הצלת חיים. שנה טובה וגמר חתימה טובה".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מודה לתושבי זכרון יעקב והסביבה על המסורת מצילת החיים המתקיימת במושבה כבר יותר מ-20 שנה ותרמה להצלת חייהם של אלפים רבים במהלך השנים. אין ספק שלהתרמה זו, הנערכת בעיצומה של תקופת מחסור הדם העונתי של תקופת החגים, יש חשיבות עצומה. אני פונה לאזרחי מדינת ישראל בכל רחבי הארץ להקדיש מספר דקות למען הצלת חיים ולהגיע לתרום דם כמעשה של חסד לפני כניסת יום הכיפורים". (נירית שפאץ)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות