fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפעל ארדונן במעלות תרשיחא נסגר

שלמה בוחבוט: "מחובתנו לעשות הכל בכדי לסייע לעובדים המפוטרים"
גבעת אורנים. באדיבות עיריית מעלות~תרשיחא
גבעת אורנים. באדיבות עיריית מעלות~תרשיחא

לעיריית מעלות- תרשיחא נודע אתמול על סגירת מפעל ארדונן ומיד החלו בבדיקת הנושא לעומק. מתברר שבעל החברה נאלץ לסגור את המפעל עקב קשיים כלכליים ו-38 עובדים פוטרו. בעירייה מצרים על כך שבעל החברה לא מצא לנכון להודיע על מצב המפעל ואולי יכלו לסייע לו, טרם סגירת המפעל.

ראש עיריית מעלות-תרשיחא, שלמה בוחבוט: "מצער לשמוע על סגירת מפעל, בעיקר בעיר פריפריאלית כמו מעלות~תרשיחא. קשה לנו להתערב כאשר מדובר בחובות של מפעל כלפי ספקים, אך אנחנו נפנה לכל הגורמים הנוגעים בדבר ונדאג שהעובדים לא ייפגעו ויקבלו את מה שמגיע להם. הנחיתי את מנהל אזור התעשייה לפגוש את נציג העובדים ופניתי לאשר שמואלי, יו"ר המרחב בהסתדרות, אך לצערי מתברר שהעובדים לא היו מאוגדים ולא חברים בהסתדרות ולכן אין הוא יכול לסייע. אני מתכוון לפנות לשר הכלכלה ולבנק הפועלים בכדי לבדוק אפשרות לרכישת המפעל, כך ימצא פתרון לעובדים המפוטרים. עד אז, בתקווה שזה יתממש, צוות רשות מקדמת תעסוקה יפעל לסייע לעובדים לאתר מקום עבודה חדש. מחובתנו לעשות הכל בכדי לסייע לעובדים המפוטרים ואני מתכוון להיכנס לעובי הקורה בנושא זה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות