fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפואר כמו מלון פלאזה בניו יורק, אבל נבנה בנתניה

250 מיליון שקלים מושקעים בבניית בית המלון המפואר WEST LAGOON בנתניה, שיציע חווית מלונאות מהגבוהות בעולם. לא רק בזכות הפסיליטיז שיהיו בו אלא גם בגלל המיקום המדהים
הדמית מלון ומגורים לגון דיזנגוף סחר
הדמית מלון ומגורים לגון דיזנגוף סחר

חברת דיזנגוף סחר חושפת איך יראה בית המלון הייחודי WEST LAGOON בנתניה, שתוכנן על ידי גל נאור, ביתו של איש העסקים יצחק תשובה. במלון מושקעים כ-250 מיליון שקל והוא אמור להציע חווית מלונאות מהגבוהות בעולם. כעת בית המלון נמצא בשלב של בניה מתקדמת ובנייתו צפויה להסתיים בשנת 2016.

המלון היוקרתי מוקם כחלק מקומפלקס ייחודי המשלב מלונאות ומגורים בשם LAGOON הממוקם על קו החוף של נתניה, יכלול 275 חדרים, שטחו יהיה כ- 15 אלף מ"ר והוא יכלול בין השאר לובי בר עם יציאה לגינה,  ספא, חמאם, חדר כושר, בריכות למבוגרים ולפעוטות, חדרי ישיבות, אולם לאירועים וכנסים, שטחי מסחר של כ-1,000 מ"ר נוספים ועוד. המלון ינוהל על ידי טמרס בבעלות פו זבלדוביץ'. על התכנון האדריכלי למבנה הופקד האדריכל ומתכנן הערים הבינלאומי רני זיס.

 

במרפסת. מלון LAGOON בנתניה (קרדיט: Vingtsix Visualization)
במרפסת. מלון LAGOON בנתניה (קרדיט: Vingtsix Visualization)

"על פי קונראד הילטון הדבר הכי חשוב במלון זהו המיקום שלו, ואכן מלון west lagoon נהנה ממיקום באחד האזורים היפים בארץ: צוק הים בדרום נתניה שנמצא כ- 30 מטרים מעל פני הים וכמו מביט לאופק", אמר זיס, "הבניין והסביבה חד הם, לכן השתמשנו בחומרים בהירים, שקופים, בין אם זכוכית ובין אם משרביות מודרניות המסננת את קרני השמש ומאפשרת סוג של אינטימיות למלון ולשוהים בו. על מנת לחזק את הממשק הרציף בין החוץ והפנים שמנו דגש על שילוב של דקים, מרפסות רחבות בין אם פרטיות או ציבוריות, ובריכה שמחזקת את תחושת הריחוף וההתמזגות עם הים והמצוק" הוסיף.

 

לאכול. מלון LAGOON ( קרדיט: Vingtsix Visualization )
לאכול. מלון LAGOON ( קרדיט: Vingtsix Visualization )

זיס אמר עוד כי "אי אפשר להתעלם מהפעילות התיירותית בנתניה. על פי נתוני התאחדות המלונות בישראל נרשמו יותר מ-400 אלף לינות של תיירים, רובם מחו"ל, בעיר, מספר המהווה גידול של חמישה אחוז לעומת השנה שעברה. בשנים האחרונות הפכה נתניה למעצמת תיירות, בעיר נבנים בתי מלון רבים על מנת לספק את הביקוש הרב בקרב תושבי חוץ ותיירים.

הדמית מלון ומגורים לגון דיזנגוף סחר
הדמית מלון ומגורים לגון דיזנגוף סחר

רצועת החוף היפיפייה ושמורות הטבע של העיר ביחד עם מקומות בילוי ססגוניים הופכים אותה לאטרקטיבית ושוקקת בעבור תושבי החוץ. המלון מהווה עוגן לכל הקומפלקס הייחודי LAGOON שמוקם כעת על החוף בנתניה. המתחם ישלב מגורים עם מלונאות ולמעשה יהיה הגדול ביותר בנתניה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות