fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מערכת הבחירות במשגב מתחממת

ענבר בזק- צילום רני לוריא
ענבר בזק- צילום רני לוריא

המועמדת לראשות המועצה האזורית ענבר בזק שלחה מכתב התראה ודרישת פיצויים למועמד דני עברי, בו היא טוענת להפצת מידע שקרי

ענבר בזק- צילום רני לוריא
ענבר בזק- צילום רני לוריא

ענבר בזק, המתמודדת על ראשות המועצה האזורית משגב, שלחה השבוע לסגן ראש המועצה עד לפני מספר חודשים, דני עברי, המתמודד בבחירות הקרובות על ראשות המועצה, מכתב התראה בדבר הפרעת בחירות ודרישת פיצויים.

תחילת הסיפור לפני כשנתיים, כשדני עברי, אז סגנו של ראש המועצה רון שני, ואילן מאייר, חבר במליאה ושותף עסקי של עברי, ניהלו מסע של השמצות קשות על מדיניות המועצה והעומד בראשה שני, בסדרת מאמרים בעיתונות וברשתות החברתיות. שיאו של המאבק הפוליטי בין עברי לשני היה פיטוריו של עברי ושלילת סמכויותיו בחודש אפריל השנה, ביום שבו הודיע שני כי אין בכוונתו לשוב ולהתמודד על ראשות המועצה.

מיד לאחר הודעתו של שני, הודיעה ענבר בזק, תושבת יובלים, כי היא מתכוונת להתמודד על תפקיד ראשת המועצה. אז, לדבריה, החל מסע ההכפשות נגדה על ידי עברי, שעד לפיטוריו מספר ימים קודם לכן כיהן כסגן ראש המועצה במשך 11 שנים.

מה כוללה פעילותו של עברי נגדך?

בזק: "הפצת מידע שקרי ומטעה בין פעילי השטח וברשתות החברתיות. מדובר בהפרת בחירות קשה, כאשר המחוקק אוסר באופן מפורש על הפצת מידע כוזב על מועמדים במהלך קמפיין בחירות. לכן, יועציי המשפטיים  מצאו לנכון להגיש קובלנה נגד מנהל מטה הבחירות, אילן מאייר, ונגד עברי עצמו, על שהעלים עין וככל הנראה שיתף פעולה עם פעולות בלתי חוקיות אלו.

"דני ואילן חותרים להנהגת המועצה ומוכנים לדרוס כל מי שעומד בדרכם בכוחנות ובברוטליות. הם מוכנים לצפצף על ההליך הדמוקרטי, ומבחינתם המטרה מקדשת את האמצעים. אני יוצאת מחוזקת מגל האהדה האדיר שגדל מיום ליום ומהתמיכה שמעניקים לי תושבי משגב. באתי לנצח ולהוביל תהליך אמיתי של התחדשות, ואני נחושה לשמור על ערכיי תוך כדי המסע".

לפני מספר ימים נשלחה לבזק באמצעות עו"ד עדי הרטל תגובתו של עברי, וזו נמסרה גם ל"צפון-1": "מדיניות מרשי במערכת הבחירות לראשות המועצה האזורית משגב, עוסקת בו, בכישוריו, ניסיונו ויכולותיו בלבד. מערכת הבחירות אותה מוביל מר עברי אינה מתייחסת לגב' ענבר בזק באופן כלשהו – לא לחיוב ולא לשלילה. ניהול מערכת הבחירות באופן זה נשענת על הגישה כי על מועמד להיבחר בזכות עצמו, ולא על גבם של מתמודדים אחרים. במטה הבחירות של מר עברי ישנם לא מעט מתנדבים, לרבות מר אילן מאייר, המשמש מנהל מטה הבחירות. במסגרת תפקידם במטה הבחירות פועלים המתנדבים בהתאם למדיניות של מר עברי כפי שפורט לעיל, והם עוסקים אך ורק בו, כישוריו, ניסיונו, יכולותיו ובעיקר חזונו לתפקיד ראש המועצה. יחד עם זאת, המתנדבים הינם אנשים פרטיים, וזכותם, אם לא לומר חובתם, לשאול שאלות ולהעלות תהיות לגבי המתמודדים לראשות המועצה, הן ביחס למר עברי והן ביחס לגב' בזק".

על כך אמרה בזק: "הייתי מצפה שדני עברי או כל אדם אחר שמעמיד את עצמו לראשות מועצה, יהיה מסוגל לשלוט ולנהל את פעילי המטה שלו ושלא יסיר מאחריותו להתנהגותם. כפי שראש מועצה נושא באחריות על כל מה שעובדי המועצה ומנהלי המחלקות מבצעים ומדברים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות